اجتماعی

واکسیناسیون روزانه شهرستان اسلامشهر به بیش از ۴۵۰۰ نفر رسید

فرماندار شهرستان اسلامشهر از افزایش واکسیناسیون روزانه در این شهرستان به بیش از 4500 نفر خبر داد.

مسعود مرسل پور در گفت وگو با یومیر وی با تشریح روند واکسیناسیون در شهرستان اسلامشهر و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی و کنترل ویروس کرونا ، گفت: طبق آمار به دست آمده ، 95000 نفر از افراد واجد شرایط جامعه هدف تا به امروز در این شهر واکسینه شده اند ؛ این در حالی است که جمعیت مورد نظر در اسلامشهر برای واکسیناسیون 410 هزار نفر است ، تا کنون حدود یک چهارم مردم واکسن را دریافت کرده اند.

وی بر لزوم مشارکت شهروندان در اجرای اقدامات بهداشتی تأکید کرد و به تکمیل ظرفیت بستری و بستری بخش خصوصی و دولتی در بیمارستان های اسلامشهر اشاره کرد و افزود: شهروندان سطح شهر که از ماسک استفاده می کنند و در مراکز شلوغ حضور ندارند و تجمع ، باید میزان بروز بیماریها را کاهش داده و زنجیره انتقال را قطع کند. ما نباید اجازه عادی سازی این بیماری را بدهیم ، زیرا در هر زمان ، اگر این اتفاق بیفتد ، شاهد افزایش تعداد بیماران و افزایش مجدد بیماری خواهیم بود.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به ایام عزاداری پس از سید و سالار شهیدان و رعایت دستورات بهداشتی اسلامشهر ، تاکید کرد: من حسینیه ها و تکایا دارم و از آنها به دلیل رعایت 75 درصد استانداردهای بهداشتی و 90 درصد برای استفاده از ماسک تشکر می کنم. به

وی تاکید کرد: مرکز اورژانس اسلامشهر ، ورزشگاه های امام خمینی (ره) و زینب کبری (س) ، مسجد اسلامشهر و مسجد چهاردانگه از جمله مراکز واکسیناسیون در شهرستان اسلامشهر هستند و باید از ائمه جمعه برای تهیه مصلی برای واکسیناسیون شهروندان تشکر کنم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا