عمومی

ظرفیت‌های فرهنگی برای واکسیناسیون عمومی درهرمزگان به کارگرفته شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مهدی دوستی در نشست ستاد مدیریت بیماری‌های کرونا استان در هرمزگان، بر لزوم جلوگیری از عادی‌شدن بیماری کرونا، رعایت نکات بهداشتی به‌ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری برای پیشگیری از این امر تاکید کرد. . بیماری تاکید و بیان کرد: با توجه به مساعد بودن شرایط جوی استان و اینکه شهر بندرعباس و جزایر قشم و کیش مقاصد اصلی سفر و گردشگری هستند و همچنین بازگشایی مدارس و دانشگاه ها با افزایش حضور مردم در مراکز و اماکن آموزشی در استان با گردشگری مواجه هستیم.

وی بر لزوم تشدید نظارت و نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در فضاهای سرپوشیده، بازارها و مراکز خرید تاکید کرد و ادامه داد: در این ایام تعطیل باید این اقدامات نظارتی افزایش یابد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در برخی شهرستان های استان هرمزگان کمتر از واکسیناسیون استقبال می شود، افزود: استاندارانی که راهکارهای مناسب را به کار می گیرند و از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی استفاده می کنند و بزرگان و معتمدین در هر شهر و مناطق مختلف برای رشد واکسیناسیون تلاش می کنند. .

وی همچنین خواستار تدوین طرح جامع افزایش واکسیناسیون در استان هرمزگان با استفاده از ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و قانونی و استفاده از همه ظرفیت ها در این حوزه شد و گفت: کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا در استان هرمزگان نشان می دهد. بهره وری واکسیناسیون است و باید از تمام ظرفیت ها برای افزایش میزان واکسیناسیون و تسریع در تکمیل این فرآیند استفاده شود.

دوستی تصریح کرد: تکمیل واکسیناسیون برای انجام فعالیت در مشاغل مختلف ضروری است و همه باید برای افزایش واکسیناسیون در استان تلاش کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: واکسیناسیون کارگران اصناف و خدمات عمومی در هرمزگان باید با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد و از تمامی فعالان صنفی می خواهیم در این زمینه اقدام عاجل داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا