عمومی

پوشش واکسیناسیون ملاک ارزیابی فرمانداران خوزستان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ولی الله حیاتی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان اظهار داشت: در حال حاضر واکسیناسیون کرونا باید سرلوحه کار این ستاد باشد و استانداران از همه امکانات برای افزایش پوشش واکسیناسیون استفاده کنند.

وی افزود: فرمانداران تمام تلاش خود را به کار گیرند تا در هفته آینده گزارشی از موفقیت هر شهرستان در این ماموریت داشته باشند و موضوع افزایش پوشش واکسیناسیون ملاک ارزیابی فرمانداران خواهد بود.

رئیس پایگاه عملیات و مراقبت ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: با توجه به وضعیت آب نباید دچار عادی‌شدن شویم.

وی با اشاره به کنترل مرزهای خوزستان گفت: کنترل در مرزهای زمینی و دریایی تشدید شده و این روزها به جز گروه های هفتگی تردد مرزی وجود ندارد.

رئیس قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: از متولیان حمل و نقل شهرستان به پایگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا دعوت شود.

وی با اشاره به اهمیت بازدیدهای مشترک گفت: نیروی انتظامی در پلمب ها بسیار خوب عمل کرده است و در حال حاضر 11 درصد پلمب ها مربوط به عدم رعایت مدارک بهداشتی در کشور خوزستان است اما باید در مورد رعایت بیشتر بررسی شود. با پرونده های بهداشتی موجود در بازار

رئیس قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان افزود: هرچه رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف و بازار کمتر باشد، زمینه ادامه فعالیت اصناف و رعایت پروتکل ها محدودتر می شود. مزیت – فایده – سود – منفعت.”

حیاتی گفت: آموزش ها باید مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا باشد و کنترل ها باید تشدید شود تا در این زمینه با چالش مواجه نشویم.

دکمه بازگشت به بالا