اجتماعی

اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه در گلستان/ پایش واکسیناسیون کارمندان در سامانه امید

یومیر/ گلستان استاندار گلستان با اشاره به عدم مراجعه 25 تا 30 هزار خانواده به واکسن کرونا، گفت: اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه در استان ضروری است.

دکتر. علی محمد زنگنه امشب در جلسه ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا استان که با اشاره به اینکه همه باید در جدی گرفتن این بیماری نقش داشته باشیم و به بهانه کاهش آمار مرگ و میر غفلت نکنیم، گفت: سعی در اطلاع رسانی و اطلاع رسانی در مورد سویه های جدید این بیماری و خطرات شیوع آن به جای مرکز به مرکز، خانه به خانه انجام شود.

وی با بیان اینکه اجرای پروتکل های بهداشتی در زمان برگزاری مسابقات ورزشی باید کاملا رعایت شود، افزود: رعایت نظم و فاصله اجتماعی، پرهیز از ازدحام و همراه داشتن کارت واکسیناسیون در روند برگزاری این مسابقات ضروری است.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه تاکنون حدود 25 تا 30 هزار خانوار گلستانی واجد شرایط برای واکسیناسیون مراجعه نکرده اند، گفت: درخواست ما از هموطنان عزیز این است که برای دریافت دوز و تذکر بیشتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند. .ردن.

زنگنه بر لزوم ایجاد امنیت اجتماعی در برابر شیوع احتمالی آمیکرون تاکید کرد و گفت: شرکت مخابرات استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی امکان ارسال پیامک رایگان به واجدین شرایط دریافت دوز دوم و سوم را فراهم کرد، بنابراین ما این امکان را فراهم کردیم می تواند اطلاعات جامعی در این زمینه ارائه دهد.

وی نظارت بر کارکنان ادارات و نهادها از طریق سامانه امید را ضروری دانست و ادامه داد: حراست دستگاه های اجرایی نظارت لازم بر اجرای واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی کارکنان را انجام دهند.

استاندار گلستان با تاکید بر قدردانی از فعالان رسانه ای به ویژه خبرنگاران عزیز که ارتباط کاری بسیار خوبی با دولت در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری عروق بیماری کرونا داشتند، افزود: باید از سایر فعالان مقابله نیز تقدیر شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا