اجتماعی

ضرب الاجل استاندار برای واکسیناسیون کارمندان

یومیر/ گلستان استاندار گلستان با انتقاد از عدم واکسیناسیون برخی از کارکنان ادارات این استان گفت: پایان فروردین ماه آخرین مهلت واکسیناسیون کارکنان دولت در گلستان است.

محمد ‌علی محمد زنگنه ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت و پیشگیری از بیماری‌های کرونا استان با تاکید بر لزوم فعال‌سازی زیرمجموعه‌های ستاد استانی گفت: متاسفانه برخی از روسای کمیته‌ها شرکت نمی‌کنند، ما دوست نداریم. که و ما قطعا از این عزیزان شکایت داریم.

وی با بیان اینکه انتظار حضور مستمر همراه با گزارش های دقیق و مقایسه ای از سوی مدیران به ویژه مدیران کمیته های زیرمجموعه ستاد کرونای استان داریم، افزود: هدف ما این است که تا پایان فروردین ماه سال 1401 سطح واکسیناسیون در سطح استان انجام شود. دوز اول باید 95٪ باشد. دوز دوم باید 90٪ و دوز سوم باید به 45٪ برسد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه آخرین مهلت واکسیناسیون کارکنان در استان گلستان تا پایان فروردین ماه است، خاطرنشان کرد: تا پایان فروردین ماه آینده هیچ نیروی واکسینه شده ای در سامانه وجود نداشته باشد در غیر این صورت به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد شد. مقامات شد.

زنگنه با اشاره به اینکه فرمانداران برای اجرای سطح واکسیناسیون در شهرستان ها اهتمام لازم را داشته باشند، ادامه داد: باید در زمینه واکسیناسیون اقدامات جهادی انجام دهیم و از ظرفیت بسیج، سپاه و طرح شهید سلیمانی استفاده کنیم. .

وی بر لزوم ارتقای پوشش کدهای QR در حوزه صنفی تاکید کرد و گفت: اولویت اعضای ستاد کرونا باید جلسات ستاد باشد و با اطلاع قبلی حضور نداشته باشند.

استاندار گلستان با بیان اینکه اگرچه روند شیوع کرونا در استان رو به کاهش است، اما با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز، رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی باید مدنظر همه مردم باشد، تصریح کرد: همه ما می خواهیم که باشیم. با سلامتی برویم بهار و دیگر تاپ کرونای جدید و مشکلات ناشی از آن را در نوروز نبینیم.

زنگنه از تزریق نوبت اول واکسن توسط بیش از 93.1 درصد افراد واجد شرایط در استان خبر داد و گفت: 82.1 درصد نوبت دوم و 31.4 درصد هر 3 نوبت واکسن را دریافت کرده اند.

وی با اعلام اینکه شهرستان مینودشت در حال حاضر قرمز، بندرگز، ترکمنستان، گنبدکاووس نارنجی و بقیه استان در رنگ زرد است، افزود: در حال حاضر 164 بیمار کرونیان در بیمارستان بستری هستند. استان 59 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه و 25 بیمار در دستگاه تنفسی بستری هستند و متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک مورد فوتی داشته‌ایم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا