اجتماعی

۲ مرکز جدید خدماتی صندوق بازنشستگی کشوری افتتاح شد

مرکز جامع روابط ذینفعان (SRM) و مرکز نوآوری صبا ، دو مرکز خدمات جدید در Statens Pensionskasse ، ظهر امروز (شنبه) با حضور وزیر بهزیستی افتتاح شدند.

به گزارش یومیر اکبر افتخاری ، مدیرعامل Statens Pensionskasse در این مراسم گفت: یکی از صدمات جدی که در دوران بازنشستگی و سالمندی مشخص شده است توانمندسازی است و یکی از مهمترین خصوصیات آن ارتباطات است: “کمبود ارتباط در این دوره صدمه جدی وارد می کند. ” . ایجاد ارتباط بازنشستگان با سازمان خود به بهبود این امر کمک خواهد کرد.

وی افزود: برای ما مهم است که مستمری بگیر محدودیتی در زمان و مکان برای برقراری ارتباط نداشته باشد. ایجاد یک مرکز ارتباطی و تماس با ذینفعان راه حلی برای حفظ این ارتباط بصورت شبانه روزی است.

مدیر عامل شرکت Statens Pensionskasse با اشاره به راه اندازی پورتال خدمات الکترونیکی Statens Pensionskasse در sabasrm.ir و ارائه کلیه خدمات آنلاین و شخصی به بازنشستگان ، گفت: “امروز پورتال ارتباطات تلفنی افتتاح شد و روزانه 24 ساعت باز است.” بحث اصلی ما فرایند پاسخگویی است. یعنی موضوع با یک تماس باقی نمی ماند و در نهایت جواب سوال به تماس گیرنده می رسد.

افتخاری افزود: تیم پشتیبانی در مرکز تماس مستقر است. این مرکز همچنین مرکز ارتباط بازنشستگان با صندوق بیمه عشایری است و ما در شرکتهای تابعه این صندوق شاهد همگرایی و همدلی هستیم. این مرکز قادر به تماس با 1100 ایستگاه و 1181 اپراتور است ، و ما هیچ محدودیتی در این زمینه نداریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر مستمری بگیر مطمئن باشد که با تماس گرفتن مشکل حل می شود ، چهره به چهره وی نیز کاهش می یابد: “این طرح مزایای خوبی دارد.”

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به افتتاح مرکز نوآوری صبا اظهار داشت: احتمالاً صبا اولین مرکز نوآوری اجتماعی در کشور است. مراکز تجاری و نوآوری عمدتاً در حوزه اقتصادی شکل گرفته است ، اما تمرکز این مرکز نوآوری در حوزه اجتماعی است و هدف آن خدمت به گروه هدف بازنشستگان است. صبا تلاش می کند تا به عنوان یک نهاد دخالت دولت در کار استارتاپ ها عمل نکند ، بلکه به عنوان یک تسهیل کننده در ایجاد و اداره مشاغل نوآورانه و خلاق کمک می کند.

افتخاری افزود: اگر با خلاقیت و نوآوری کار نکنیم با اقدامات و روشهای سنتی هیچ اتفاق مهمی رخ نخواهد داد. 10 استارتاپ با خدمات اجتماعی و بازنشستگی به این مرکز اضافه شد و ما این تماس را ادامه خواهیم داد تا سایر تیم ها مستقر شوند و بتوانند خدمات خود را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه چنین رویدادهایی پایدار به نظر می رسد گفت: با راه اندازی مرکز ارتباطات و نوآوری ذینفعان در صبا ، در صدد هستیم تا شفافیت ، پاسخگویی و برقراری ارتباط با بازنشستگان را افزایش داده و خدمات خلاقانه و خلاقانه ای را برای بازگرداندن نشاط برای بازنشستگان فراهم کنیم. و از این طریق ما خدمات پشتیبانی خوبی را ارائه می دهیم.

به گزارش یومیر ، این دفتر جامع بازنشستگی صندوق بازنشستگی کشوری است که پیش از این در قالب یک مرکز پاسخگویی تلفنی 2500 و به صورت محدود با فعالیت و توسعه و ارتقاء خدمات و اهداف خود در قالب یک مرکز ارتباطات ذینفعان به صورت 24 ساعته فعالیت می کرد. در طول هفته به سوالات و سوالات بازنشستگان پاسخ می دهد.

از طریق این مرکز علاوه بر امکان پاسخگویی به تلفن و پیگیری تماسها با راه اندازی پورتال خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری در sabasrm.ir ، کلیه خدمات آنلاین و شخصی برای مستمری بگیران تحت پوشش و کارمندان و خانواده های آنها از جمله برنامه رفاهی ، وام های لازم ، رسید دریافت می شود. دستور قانونی ، بیمه درمانی تکمیلی و غیره ارائه می شود

مرکز نوآوری صبا همچنین مرکزی برای حمایت و ایجاد شبکه استارتاپی در زمینه حقوق بازنشستگی و سالخوردگی است و دانشجویان ، اساتید ، استارتاپ ها و کلیه فعالان این حوزه می توانند پروژه های نوآورانه خود را در یک بستر جدید دنبال کنند و توسط صندوق بازنشستگی کشوری قابل پشتیبانی است. و پیاده سازی کنید

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا