اقتصادی

اعطای گرنت تحقیق و توسعه از سوی صندوق نوآوری

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه ابزارهای مالی مختلفی برای حمایت از شرکت های فناوری ارائه شده است ، گفت: کمک هزینه تحقیق و توسعه یکی از خدمات جدید این صندوق است.

به گزارش یومیر دکتر. علی وحدت در رویداد Grant برای تحقیق و توسعه هوش مصنوعی که به صورت آنلاین در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد ، وظیفه اصلی این صندوق را تامین مالی شرکت ها عنوان کرد و افزود: در این راستا ، ما در حال بررسی انواع مختلف ابزارهای تأمین مالی برای حدود 6100 شرکت. “ما دانش بنیان شامل بازارهای سرمایه ، صندوق های تحقیق و فناوری و صندوق های تخصصی تحقیق و فناوری را شناسایی کرده ایم.

وی گفت: “با استفاده از این ابزارهای مالی ، ما سعی می کنیم منابع مالی را برای مشاغل دانش بنیان ، شرکت های نوپا و فناوری ، مشاغل خلاق و نوآور فراهم کنیم.” “ما همچنین از چرخه زندگی شرکت ها در این زمینه مطلع هستیم. اگر یک شتاب دهنده شرکت های فناوری را جذب کند ، توسط صندوق نوآوری پشتیبانی می شود.

وحدت به لزوم حمایت از تحقیق و توسعه اشاره کرد و گفت: هسته های تحقیقاتی و فارغ التحصیلان شاغل در فناوری تحقیقاتی باید با استفاده از سازوکارهایی که بسترهایی برای آنها ایجاد شده است ، به شرکت های دانش بنیان متصل شوند. صندوق نوآوری نیز وارد این حوزه شده است و اولین سرویس خود را در قالب کمک هزینه تحقیق و توسعه در زمینه هوش مصنوعی در این زمینه اجرا کرده است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: پشتیبانی تحقیق و توسعه از تحقیق و توسعه انجام شده توسط شرکت های دانش بنیان حمایت می کند.

وی افزود: فناوری های آینده که دیگر نیازی به صنعت و شرکت ها ندارند مورد توجه قرار می گیرند و شتابدهنده هایی که این نوع فناوری را مهم می دانند تا زمان تجاری سازی بسته حمایتی دریافت می کنند.

وحدت یادآور شد: پروژه های منتخب این رویداد نیز پس از ارزیابی از صندوق کمک مالی دریافت می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا