ورزشی

مرکز فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان افتتاح شد

یومیر / اصفهان مرکز فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با حضور مدیران ، بازیکنان و کادر فنی این تیم در باغ فردوس اصفهان افتتاح شد.

مرکز فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با حضور شرکت فولاد مبارکه سعید بخش ، محمدرضا ساکت مدیر عامل ، مجتبی لطفی رئیس هیئت مدیره سید علی پزشکی و کریم فخارزاده عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان ، بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان امروز (پنجشنبه ، 8 بهمن) در باغ فردوس افتتاح شد.

به گزارش یومیر و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان ، آقای فرامرزی ، خانم محمد برزمهری ، مسعود تابش و سرخوش ، مسئولان انجمن پیشکسوتان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و همچنین مهمانان این انجمن ، آقایان حسین کلانی و ضیا عربشاهی نیز در این مراسم حضور داشتند.

در این مرکز تمام امکانات لازم برای بازیکنان تیم و اقامت آنها در طول روز وجود دارد و آنها می توانند صبح ها در باغ فردوس ، جایی که تیم تمرین می کند ، حضور داشته باشند و تا عصر توسط کادر فنی نظارت شوند. این سوال باعث افزایش ارتباط بین مربیان و بازیکنان می شود و گام مهمی از باشگاه سپاهان برای حرکت به سمت حرفه ای شدن است.

این اقدام در کلوپهای بزرگ دنیا به عنوان یک اصل پذیرفته شده است و بازیکنان از صبح تا عصر در اردوی آماده سازی زیر نظر کادر فنی باشگاه هستند. حرفه تیم فوتبال ، توسعه و تجهیزات مرکز فنی و ورزشی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا