اجتماعی

۱۴۰۱ سال پررونق در رسیدگی به محرومان و روستاهای کشور خواهد بود

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: سال آینده در رسیدگی به محرومان و روستاهای دولت سیزدهم سال پربارتری خواهد بود.

به گزارش یومیر، سید امیر حسین مدنی چهارشنبه شب در نشست هم اندیشی مدیران و مسئولان سازمان بسیج سازندگی مشهد افزود: عدالت محوری است و تحقق عدالت از طریق دهیاری روستایی یکی از برنامه ها و وزنه های دولت در این راستا است که تلاشی همه جانبه است. “

وی ادامه داد: یکی از نیروها و سازمان های موفق در عرصه محرومیت زدایی و خدمت رسانی، سازمان بسیج سازندگی و فعالیت گروه های جهادی است که دولت سعی دارد از این ظرفیت بیش از سایر دولت ها استفاده کند و در خدمت مردم و مناطق محروم باشد. از آن استفاده کنید.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: بر اساس برنامه ها و اولویت های موجود، دولت در نظر دارد با همکاری بسیج سازندگی و گروه های جهادی خدمت رسانی را در مناطق محروم افزایش دهد.

وی با اشاره به همکاری و تفاهم نامه های منعقده با بسیج سازندگی افزود: بسیج سازندگی در حوزه اشتغال به عنوان برنامه محوری دولت سیزدهم همکاری موثری برای ایجاد یک میلیون شغل در کشور خواهد داشت. “

مدنی ادامه داد: در حال حاضر از ظرفیت بسیج سازندگی برای آبرسانی به روستاهای دچار تنش آبی استفاده می شود.

وی گفت: بیش از 8 هزار روستا در کشور دچار کم آبی هستند و برای آبرسانی به این تعداد تفاهم نامه بسیار خوب و موثری با بسیج سازندگی منعقد شده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور افزود: در حوزه ساخت و ساز مسکن تعهد خوبی صورت گرفته است که ساخت 100 هزار خانه از مجموع یک میلیون مسکن که دولت قول داده است. ظرف یک سال توسط سازمان بسیج سازندگی تکمیل شود. ساخت.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم برای ایجاد جاده روستایی به توافق خوبی برسیم.

مدنی گفت: اولویت دولت در دو حوزه کشاورزی و تامین آب به عنوان اولویت های اصلی در روستاها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بسیج بازوی اجرایی قوی در عرصه خدمت به مردم است و تمام تلاش دولت در استفاده از ظرفیت این مجموعه است.

به گزارش معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، نشست هم اندیشی مدیران و مسئولان سازمان بسیج سازندگی استان های کشور در مشهد به مدت ۲ روز ادامه دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا