عمومی

افزایش ۱۰۰۰ واحدی سهمیه مسکن محرومان گیلان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، ارسلان زارع امشب (سه شنبه) در دیدار رئیس صندوق مسکن کشور اظهار داشت: سهمیه مسکن مستضعفان استان از دو هزار واحد به سه هزار واحد افزایش یافت.

وی تهیه تسهیلات برای روستاییان را یکی از سیاست های موفق دولت پیشگیری دانست و امیدوار است مردم را تشویق به مهاجرت و ماندن در روستاها کند: اجرای طرح های آزمایشی در مناطق روستایی و ترانزیت آسان برای رسیدن به این

استاندار گیلان افزود: با تلاش و مشارکت خوب روستاها زیرسازی آسفالت معابر تعداد قابل توجهی از روستاها به پایان رسیده است.

زارع با اشاره به اجرای 86 پروژه بنیاد مسکن در روستاهای استان برای اجرای طرح های آزمایشی در سال 1998 خاطرنشان کرد: از این تعداد 75 پروژه به اتمام رسیده و 11 پروژه 80٪ پیشرفت داشته است.

وی با اشاره به وجود 2 هزار و 60 روستا با بیش از 20 خانوار در گیلان گفت: این روستاها در چهار قسمت ساحلی ، جلگه ای ، کوهپایه ای و کوهستانی واقع شده اند و داشتن سکونتگاه چهار اقلیمی به طور همزمان از مزایای آن است توسط این استان “

استاندار گیلان با اشاره به حضور گسترده و چشمگیر گردشگران در استان و رشد روزافزون آن برای توسعه همه جانبه روستاها خاطرنشان کرد: ، اداره و تقویت شوید.

وی همچنین به پیشرفت فیزیکی 45 درصدی امام علی زورخانه (در باره) رشت ، 55 درصد مسجد صافی رشت ، 60 درصد مسجد اردبیلیان و 75 درصد پیشرفت فیزیکی مسجد چابکسر در شهرستان رودسر ، تحویل پروژه های ذکر شده تا آوریل ماه آینده نیاز به تخصیص اعتبار بیشتری دارد.

دکمه بازگشت به بالا