ورزشی

یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بیرجند، سید حسن هاشمی اظهار کرد: مراسم استقبال از شهید ناشناس یادواره شهدای تازه شناسایی شده دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند سه شنبه 16 آذرماه برگزار می شود.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند میزبان خانواده یک شهید گمنام است


وی با بیان اینکه هویت یکی از شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند شناسایی شده است، گفت: این شهید علیرضا حسینی از ارتش جمهوری اسلامی ایران است و خانواده اش ساکن استان تهران هستند. برای شرکت در این مراسم به خراسان جنوبی می‌رود.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: مراسم استقبال از خانواده گرانقدر این شهید و یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در بیرجند همزمان با روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود. در بیرجند

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با دعوت از اقشار امت حزب الله برای حضور در این مراسم معنوی و آسمانی گفت: انتهای خیابان آیت الله غفاری دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند مزار شهدای گمنام است.

هاشمی از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بنیاد شهید و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، استانداری خراسان جنوبی، استانداری و شهرداری بیرجند و همه دستگاه هایی که در این زمینه فعالیت دارند تشکر کرد. همکاری برای برگزاری مراسم همکاری، خدمات حمل و نقل آماده است ساعت 8:30 سه شنبه میدان ابوذر جهت انتقال اقشار مختلف مردم به محل برگزاری مراسم.

وی خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و گرامیداشت مجاهدت ها و رشادت های آنان را یک وظیفه دینی ملی و انقلابی دانست و گفت: سال های دفاع مقدس نقطه عطفی در دفاع از آرمان های تمامیت ارضی و مبارزه با دشمنان و متجاوزان بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و بیرجند گفت: صلح و اقتدار بین المللی کشور اسلامی ما در پرتو رهبری ائمه اطهار انقلاب و رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان جوان غیور و توانمند به دست آمده است. و ایثارگران و شهدای گرانقدر؛ از این رو تکریم و تجلیل از مقام شامخ آنان گامی در جهت ترویج روحیه ایثار و زنده نگه داشتن فرهنگ قهرمانی و شهادت است.

هاشمی افزود: امیدواریم تلاش و خدماتی که ارائه می کنیم در جهت رضایت شهدا و راه آخرت ما باشد.

وی گفت: تکریم پدران و مادران معزز شهدا که عزتمندانه فراق و گرمای جگرگوشه خود را تحمل کرده اند یک وظیفه شرعی و انقلابی و احیای ارزش ها بر عهده همه ماست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی توجه ویژه ای به تعمیق و ترویج آموزه های فرهنگی و معنوی داشته است و اخیرا سند تحول و تخصص دانشگاه آزاد اسلامی توسط دکتر دکتر . .. طهرانچی. وی با ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و اعلامیه بسیار مهم مرحله دوم انقلاب صورت گرفته است، گفت: در تقویم دانشگاه آزاد اسلامی استان این مراسم یک مراسم فرهنگی بسیار بزرگ در نظر گرفته شده است. واقعه در سال 1400

هاشمی افزود: حفظ یادواره شهدا در واقع ادامه راه شهداست. زیرا شهدا مشعل های نورانی هستند که راه حقیقت و سعادت را نشان می دهند.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا