ورزشی

از نگاه حل مسئله‌ دانشگاه آزاد تا لزوم تعامل پژوهشگران با صنعت

لاله ملکونیا مدیرکل دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی و سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی از بخشهای مختلف کارخانه محله بیرجند بازدید و با سیدرضا شمس آبادی مدیرعامل و مسئولین دیدار و گفتگو کردند. و متخصصان شرکت. تهیه کننده بزرگ با هم دیدار و گفتگو کرد.


بیشتر بخوانید:

تعامل پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل صنعت خراسان جنوبی

نقش مسئولان پژوهشی در تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت


هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی در این نشست اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان جنوبی دارای قابلیت ها، امکانات و توانمندی های قابل توجهی است که در خدمت صنعت و توسعه استان است.

مدیرکل دانشگاه، صنعت و کانون های اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی همچنین تصریح کرد: با نگاه مثبت دکتر طهرانچی گام های موثری در جهت حرکت به سمت کارآفرینی و حل مشکلات برداشته شده است و این فرصت ارزشمندی برای جوانان است. آموزش فن آوری و مهارت را دنبال کنید.”

ملکونیا در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی زمینه را به گونه ای فراهم کرده است که بتواند بیشتر در خدمت صنعت باشد، ادامه داد: دانشگاه و صنعت آنها تا به حال نتوانسته بودند به یک جای پای مشترک و زبان مشترک برسند و یکدیگر را درک کنند.

از منظر حل مشکل دانشگاه آزاد تا لزوم تعامل محققین با صنعت

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی تبدیل به جزیره ای شده و به یک شبکه آزمایشگاهی جامع، قوی و یکپارچه تبدیل شده است و این ظرفیت عظیم، تجهیزات و تجهیزات آزمایشگاهی ساختاری در هیچ یک از دانشگاه های کشور به اندازه ای وجود ندارد. دانشگاه آزاد اسلامی. “

مدیرکل دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی می تواند در زمینه های مختلف به شرکت کویر تایر کمک کند، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با ظرفیت 400 واحد دانشگاهی و 22 هزار هیات علمی از بهترین اساتید 11000 مرکز خدمات آزمایشگاهی و 170 مرکز تحقیقاتی در کنار صنعت کشور وجود دارد.

رئیس کارخانه کویرتایر همچنین با ابراز خرسندی از رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی به این صنعت خاطرنشان کرد: شرکت کویرتایر هر ساله نیازهای تحقیقاتی و فناوری خود را به صورت فراخوان اعلام می کند.

شمس آبادی بیان کرد: با برنامه ریزی و رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی، اعتماد صنعت جلب می شود.

وی تصریح کرد: شرکت کویرتایر می تواند از اساتید و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی در سه حوزه تشخیص مواد اولیه، تست قطعات مکانیکی، فرآوری فرآیند و ساخت استفاده کند.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا