ورزشی

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بیرجند ، اولین رویداد ملی با کرسی های آزاد اندیشی با حضور هشت تیم دانشجویی از دانشگاه آزاد اسلامی در بیرجند ، فردوس ، قاینات ، طبس و نهبندان در استان خراسان جنوبی با چهار دوره فرهنگی برگزار شد. ، سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در حاشیه این دوره در گفت و گو با آنا اظهار داشت: نگهداری صندلی های آزاد اندیشی یکی از بالاترین خواسته های رهبر عالی دانشگاه ها و حفظ آن است رویداد ملی به ابتکار دانشگاه آزاد اسلامی فرزاد. جهان بینی گامی بزرگ در جهت تحقق فرمایش مقام معظم رهبری است.

علی ماندگار افزود: از آبان ماه سال جاری و پس از اعلام برگزاری این رویداد برای استان ها ، اطلاعات و اقدامات لازم انجام شد و سرانجام با توجه به وجود بیماری عروق ویروس کرونا قلب بدخیم هشت تیم آماده برای رقابت در چهار شماره.

این مقام مسئول گفت: در تاریخ 30 مارس 1999 ، دو تیم از حامیان و منتقدان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند شروع به کار کردند و تمرکز سیاسی خود را روی این موضوع آغاز کردند.

وی ادامه داد: روز دوم این مراسم با حضور دو تیم دانشجویی از دانشگاه های آزاد اسلامی واحد بیرجند (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد فردوس (منتقد) به محور فرهنگی و با موضوع (تغییر دیدگاه) جوانان به دلیل افزایش سن تجرد ازدواج می کنند). روز سوم ، یازدهم در اسفند 99 ، رویداد صندلی های آزاد اندیشی. دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس (مورد توافق) و دانشگاه اسلامی اسلامی واحد قاینات (منتقدان) کار خود را در محور اقتصادی و با موضوع (استقلال اقتصادی دانشگاه ها برای پیشرفت علمی آنها لازم است) ادامه دادند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند افزود: در آخرین روز این رویداد ملی تیم های دانشجویی این واحد دانشگاهی (موافق) و دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان (منتقد) با یک محور اجتماعی و با موضوع (اتلاف نظامی نوجوانی) به رقبا.

ماندگار خاطرنشان کرد: در آخرین روز این مراسم سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و بیرجند در این جلسه حضور یافت و از همه شرکت کنندگان و کارکنان این رویداد برای حضور و استقبال از آنها با توجه به شرایط موجود و بیماری ویروس کرونا قلب. استقبال مینماید. در جلسات و مراحل بعدی که به عنوان یک کشور برگزار خواهد شد ، برخی از موارد مانند قدرت گفتار ، اعتماد به نفس ، هوش افراد و ارتباط آن با سبک رهبری باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

وی از جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند که به عنوان قاضی در چهار روز گفتگوی دانشجویی حضور داشتند و تفکر و استفاده از منابع معتبر و اخلاق بحث را ارزیابی کردند و جهت گیری خاصی نداشتند ، تشکر کرد. و موقعیت

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا