ورزشی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان معرفی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا بیرجند ، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان در مراسمی با حضور امام جمعه نهبندان ، سید حسن هاشمی دبیر هیئت مدیره و رئیس از دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و مسئولین شهرستان نهبندان مرکز قدردانی شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی خزایی ، امام جمعه نهبندان ، در این مراسم که در آن با اشاره به سفر مبارک مقام معظم رهبری عنوان شد که دانشگاه ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارند. از نهبندان در سال 1378 ، گفت: یکی از ثمرات ارزشمند این سفر تأسیس مراکز آموزش عالی بود.

وی دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان را یک مرکز تأثیرگذار دانشگاهی برای آموزش عالی در این شهرستان عنوان کرد و از تلاش ها و خدمات محمدرضا بنیاسدی در دوران تصدی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان قدردانی کرد.

علیرضا صادقی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری نهبندان در این جلسه که با بیان اینکه دانشگاه ها معیارهای مهمی برای ارزیابی شهرها هستند ، از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان در توسعه آموزش عالی در نهبندان تشکر کرد و از محمد قدردانی کرد. تلاش رضا بنیاسدی دانشگاه آزاد اسلامی منشاء خیر و برکت در مشاغل مختلف است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی نیز با قدردانی از امام جمعه ، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان نهبندان که صادقانه در جهت رشد و ارتقای دانشگاه تلاش و همکاری کرده اند ، گفت:

سید حسن هاشمی سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب در خراسان جنوبی و نهبندان را منشاء توسعه ارزشمند و برکات فراوان عنوان کرد و افزود: من افق بسیار خوبی را برای آینده نهبندان و توسعه آموزش عالی در این شهر می بینم. . “

وی با اشاره به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه فعالیت های بین المللی این دانشگاه و جذب 350 دانشجوی خارجی در مرکز استان خراسان جنوبی ، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در استان با امکانات وسیع و امکانات علمی و پژوهشی گسترده آموزشی و بین المللی شده است.

نایب رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان جنوبی با اشاره به اهداف مقدس و متعالی بعثت امام حسین (ع) و هدف از بعثت پیامبران الهی و پیامبران بزرگ گفت: مسئولیت.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده با اشاره به غنای فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره رهبری جدید ، افزود: یکی از فعالیت های ارزشمند دانشگاه در این دوره ، برگزاری کرسی های آزاداندیشی است که مقام معظم رهبری از آن تشکر و قدردانی کردند. برای نگهداری این صندلی ها. “

وی با اشاره به بیان بسیار مهم در مورد مرحله دوم انقلاب و لزوم توجه زیاد به ایجاد این بیانیه گفت: علم وقتی در کنار معنویت و اخلاق قرار گیرد برای جامعه بسیار مفید و م effectiveثر است.

محمدرضا بنی اسدی گزارشی از دوران تصدی خود در دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان ارائه کرد و از همه مسئولین شهرستانی و دانشگاهی تشکر کرد.

محمدعلی بیجاری ، سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان ، ضمن تشکر از اعتماد مسئولان استان در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: “شهرستان نهبندان دارای قابلیت های زیادی است که امیدوارم با استفاده از توان شهر توسعه یابد. نخبگان و بزرگان. “

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان توجه ویژه ای به منوهای رهبر عالی به ویژه تأکید وی بر مسائل فرهنگی خواهد داشت.

در این مراسم که در فرمانداری نهبندان برگزار شد ، حبیب الله نخعی دبیرکل هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و علی ذوقی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام / 4062 /

دکمه بازگشت به بالا