استان ها

جشنواره هزار ایده در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در راستای برگزاری رویداد ملی در مرحله دوم دانشگاه آزاد اسلامی، جشنواره هزار ایده را 15 و 16 اسفندماه برگزار می کند. (ادامه مطلب)

تر ویج نماینده جدید دانشگاه بد اسلامی در زمینه دنشگاه م یسله و کارآفرینی، هدف اصلی کلان بسته توسعه فناوری و نوآوری سند تحول و تعالی دانشگاه، آشنایی با زیست بوم فناوری و نوآوری کشور قد اما ما ما آ دانشگاها یرساختها ید دوم دوم دوم دوم دوم. دوم دوم دوم دوم دوم نقش در نقش نقش نقش نقش نقش نقش دوم نقش دوم دوم نقش ید دوم نقش ید دوم دوم دوم دوم دوم ید دوم هدف از این رویداد ملی آوردن قهرمانان و قهرمانان روز است. و روز در روز.

دانشگاه آزاد اسلامی در رویکرد جدید خود داده های زیر را دارد: محصول، محصول، استا استا استا حو و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و و ملی ملی سلامی ملی سلامی ملی ملی. ملی سلامی و 1000 فنا و و در در در در در در ید ید ید ید هد هد هد هد هد هد هد هد هد هد هد هد هد هد هد هد هد هد

این رویداد در سه فاز درون صنفی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که در بخش اول رویداد در مرحله دوم، واحدهای دانشگاهی هسته‌ها و گروه‌های تحقیقاتی و آزمایشگاهی تشکیل می‌دهند و کلیه اطلاعات مربوط به هسته‌ها و واحدهای فناور را ارسال می‌کنند. مراکز رشد واحدهای استان به سازمان مرکزی دانشگاه.

به گزارش آنا، دبیرخانه استارت آپ ویکند در استان خراسان رضوی با توجه به ظرفیت هر شهرستان از آذر ماه سال 1400 کار خود را آغاز کرده است و این رویداد همتراز دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان رضوی با تشویق و تجلیل از پژوهشگران برجسته است. و فناوران 17 و 18 اسفند 1400 در فرهنگسرای دانشگاه آزاد مشهد نگهداری خواهد شد.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا