عمومی

گام‌های موثری برای رفع گرانی‌های کمرشکن برداشته شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام سید عبدالهادی ر .نی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته به سخنرانی مهم رهبر فرزانه انقلاب به مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد (ص) و امام صادق (در باره) وی اظهار داشت: تقارن این تعطیلات مقدس با 13 آبان امسال فرصت خوبی برای بیان مهمترین و استراتژیک ترین س questionsالات در مورد اسلام و جهان اسلام بود که همه آنها به طرز ماهرانه و هوشمندانه ای در سخنرانی مهم و راهبردی انقلاب گنجانده شده است. مدیر عالی

امام جمعه گناوه افزود: یکی از نکات مهم در بیانات رهبر معظم انقلاب این نبود که وحدت اسلامی به وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی محدود شود بلکه وحدت اسلامی شامل همه فرقه های شیعه و سنی است که از این نظر وحدت اسلامی منطقی است.

وی خاطرنشان کرد که تلاش دشمنان برای تولید افکار انحرافی ، داعش تکفیری یکی دیگر از نکات بیانات رهبری در این سخنرانی بود: همه این تلاش ها در تولید افکار واگراست تا اولین س ofال جهان اسلام ، یعنی فلسطین را فراموش کنیم و این افکار و جریانات تولید با شدت دشمنان ادامه دارد. و پشتیبانی.

حجت الاسلام ر .نی حسینی افزود: آخرین پرده این تلاش ها نشان دادن رسوایی عادی سازی روابط با رژیم دروغین صهیونیستی است ، البته این نمایش رسوا به جایی نمی رسد و فلسطین به حیات خود ادامه می دهد و رژیم صهیونیستی از بین می رود.

وی یادآور شد: علاج همه دردها و نسخه ها نجات همه ملت های اسلامی و رفع موانع موجود در جهان اسلام در وحدت بین فرقه ها و مذاهب اسلامی است و مشکلات فلسطین ، بلایای یمن ، مشکلات اخیر کشمیر تا لیبی با نسخه دستگاه درمان می شود. “

حجت الاسلام ر .نی حسینی با اشاره به اظهارات مدیریت در مورد آخرین پرده مبارزه با اسلام در نشانه گذاری کاریکاتوری که به چهره منور پیامبر بزرگ اسلام (ص) روزنامه فرانسوی توهین کرد ، ادامه داد: حمایت و اقدامات نخست وزیر فرانسه در این زمینه پرونده به بهانه کشتن کسی نیست.

وی تأکید کرد که این طبیعت وحشی و تاریک تمدن غرب را نشان می دهد که اسلام را روشن نمی کند تبدیل شدن وی گفت: امروز همه جهانیان بیدار شده و نام مبارک پیامبر گرامی اسلام (ص) روشن است تارک تاریخ می درخشد و وارد جهان می شود و همانطور که خداوند در قرآن می فرماید مردم این دشمنان نمی توانند نور خدا را خاموش کنند و این عمل مطمئناً توطئه صهیونیست ها در دست دولت فرانسه را نشان می دهد.

وی گفت: “امنیت انحطاط و نابودی دولت ایالات متحده یکی از نکات مدیریتی در این سخنرانی بود. البته این سقوط و تخریب می تواند وقت گیر باشد ، اما مطمئناً این اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه افزایش بی دلیل و غیرموجه و غیر معقول قیمت کالاها از دیگر نکات رهبر معظم انقلاب بود ، اظهار داشت: ممکن است در سطح ملی از رهبری خوبی برخوردار نباشیم.

امام جمعه گناوه گفت: دولت ، مجلس ، دادگستری و حتی نیروهای مسلح باید اقدامات هماهنگ ، اساسی و فوری را برای از بین بردن هزینه های بی دلیل ، نامعقول و غیر قابل اعتماد انجام دهند و این شرایط واقعاً زیبنده ملت نجیب و صبور ایران نخواهد بود

امام جمعه گناوه با اشاره به موضع خردمندانه رهبری در قبال جنگ قره باغ ، گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این زمینه موضعی هوشمندانه ، خردمندانه و عادلانه اتخاذ کردند که این درسی برای سیاستمداران ، فعالان سیاسی و مقامات مختلف در داخل است. برای سیاست خارجی. “

حجت الاسلام ر .نی حسینی با اشاره به انتخابات اخیر آمریکا افزود: در این زمینه سه دیدگاه برای دوره بعد از انتخابات وجود دارد: خود وضعیت داخلی آمریکا ، وضعیت منطقه ای و بین المللی و نگرش بعد از انتخابات در مورد ایران است.

وی خاطرنشان کرد: سه اصل غیر قابل انکار وجود دارد ، هرکس به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شود ، سیاست بازداشت ایران انقلابی و مبارزه با مقاومت اسلامی را رها نخواهد کرد و خصومت ذاتی با انقلاب اسلامی و اسلامی خواهند داشت. مقاومت.”

وی گفت: “اصل دوم واضح است که ساختار تحریم ها ، که بیشتر آنها در دوره دموکراتیک علیه ایران اعمال شده اند ، ادامه خواهد یافت و همچنین کسی که رئیس جمهور می شود ، همگرایی بین اروپا و ایالات متحده برای مقابله با ایران وجود دارد.

وی گفت: “هرکس به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شود ، هم در یک سکه است و هم در لابی.” سلام آره آنها برای رژیم صهیونیستی نیکی می کنند و از سیاست های این رژیم پیروی می کنند.

وی با دستگیری یکی از بزرگترین عاملان حمله به رژه اهواز ، از سرویس اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمجید کرد و گفت: “وقتی اطلاعات سپاه این میکروب فساد را دستگیر کرد ، باعث حیرت، شگفتی و شبکه ها و رسانه های جاسوسان غیرفعال شدند و مدتی همه در حیرت و سکوت افتادند و با این حرکت خوب توانستند این مأمور خارجی را دستگیر کنند.

وی با اشاره به 21 آبان سالروز خودکفایی شهدای جهادگر گفت: پرچمدار این شهدای اسلامی سردار حاج حسن تهرانی مقدم پدر اقتدار موشکی ایران بود که شهید اقتدار ملی است و یاد و خاطره آن را گرامی می داریم همه این شهدا “.

دکمه بازگشت به بالا