عمومی

۱۳آبان روز شکست توطئه‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، جامعه پوشه العالمیه وی در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی استکبار تأکید کرد که 13 آبان روز شکست توطئه های استکبارستیزی و متحدانش علیه جمهوری اسلامی است و گفت: مقید است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

امام خمینی: ما شعار “مرگ بر آمریکا” را در اقدامات جوانان پرشور ، قهرمان و مسلمان در تصرف لانه فساد و جاسوسی آمریکا دیده ایم.

مقام معظم رهبری: 13 آبان ، روز ژن تجلی آزادی ، شهامت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ما.

4 نوامبر روز مبارزه با استکبار جهانی و نقطه کانونی برگهای طلایی تاریخ ملت بزرگ ایران است. این روز بزرگداشت قیام دانشجویان و جوانان در سال 1957 ملت ایران علیه رژیم ستمشاهی و شهادت جمعی این عزیزان رژیم جنایتکار است. یک سال بعد ، در همان روز ، دانشجویان انقلابی جاسوس بزرگ شیطان را به اسارت گرفتند و به قول بنیانگذار انقلاب اسلامی ، حضرت امام (ره) ، انقلابی بزرگتر از اولین انقلاب به راه انداختند. با این اقدام به موقع ، بسیاری از توطئه ها و نقشه های شیطانی ایالات متحده برای ایجاد ویرانی در این کشور شناسایی و خنثی شد و چهره بسیاری از جاسوسان که سالها به نظام سلطه خدمت کرده بودند ، فاش شد. بنابراین ، این روز به حق “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی” نامیده می شود.

4 نوامبر روز شکست توطئه های استکبار آمریكا و متحدانش علیه جمهوری اسلامی است و عظمت این روز چنان استكبار زخمی را به وحشت انداخت كه بسیاری از اقدامات ظالمانه و بدخواهانه آن تا امروز گره خورده است.

دانشجویان ، اساتید و کارگزاران دانشگاه بین المللی المصطفی ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در مبارزه با استکبار جهانی در این روز بزرگ ، با اصول غیرقابل تخریب انقلاب اسلامی و آرمان های اساسی جمهوری اسلامی ایران و حکیمان تجدید میثاق کردند رهبر انقلاب اسلامی. آنها سعی خواهند کرد گفتمان اسلام ناب و تحقق آرمان تمدن جدید اسلامی را تبیین کنند.

شبکه جهانی وب

دکمه بازگشت به بالا