عمومی

شهادت حاج قاسم انگیزه برای مقابله با دشمنان را تقویت کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ چهارشنبه شب در بیت الزهرای کرمان در حالی که شهادت حضرت زهرا را تسلیت می گوید (د) وی برای بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی ، افزود: “ما معتقدیم که مدرسه ما ، مکت آیا اهل بیت و زنده با الگوی اهل بیت (در باره) ما می توانیم زندگی قرآنی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ قرآنی را مدیون شهدا ، شهدای مدافع حرم و حاج قاسم هستیم ، گفت: حاج قاسم به جایی رسید که در دنیا با خوشبختی زندگی می کرد و عزیمت با سعادت همراه بود.

رئیس دارالقرآن کشور و با اشاره به اینکه همه ما در محضر حاج قاسم هستیم زیرا شهدا در نظر خدا می خورند ، گفت: حضرت زهرا (د) آنها می گویند: “کسی که نزد خدا عروج می کند و پاک ترین عبادت ها را به خدا عرضه می کند ، خداوند بهترین ها را به او عطا کند.” می این حدیث ممکن است نمونه ای از وجود شیرین حاج قاسم سلیمانی باشد ، بنابراین حاج قاسم یک شخص نیست بلکه سبک زندگی ، الگوی برتر و مردی است که در مکتب اسلامی پرورش یافته است.

وی با بیان اینکه دشمنان باید بدانند که با شهادت حاج قاسم انگیزه مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب افزایش یافته است ، اظهار داشت: همه کسانی که خود را عزادار حاج قاسم می دانند خود را مجبور به حرکت در راه این می دانند از طرف دیگر ، تمام ظرفیت های کشور آماده الگوبرداری از حاج قاسم است.

حجت الاسلام اخوان صباغ با اشاره به اینکه حاج قاسم قادر بود با قدرت الهی داعش را شکست دهد ، اظهار داشت: وعده الهی این است که اگر تقوا پیشه کنید خدا راه نجات را نشان می دهد ، حاج قاسم قرآن را فهمید و به آن عمل کرد حاج قاسم به آرزوی شهادت خود رسید.

دکمه بازگشت به بالا