عمومی

حضور پررنگ در انتخابات به کشور عزت و عظمت می بخشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام رضا دیلمی به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر (15 خرداد) عصر در چهارشانیه در میان دختران اعضای کانون مداحان در چهارشنبه اظهار داشت ): یکی از زنان بی نظیر و برجسته در اسلام ، به حضرت فاطمه معصومه تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه فسادناپذیر (ع) مظهر تجلی اسما divine الهی الحسنی است ، افزود: “یکی از ویژگی های حضرت معصومه (س) مقام علمی امام است ، وی فردی تربیت نشده است. محقق. “

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی گلستان تجلی یک زن با هویت اسلامی را از دیگر ویژگی های حضرت معصومه (س) دانست و گفت: اسلام با حفظ همه آداب و رسوم اسلامی ، هرگز زن را به یک محیط محدود نکرده بلکه زن در سطح اسلامی. “این می تواند ستونی از آموزش و گفتمان دینی در جامعه باشد.

دیلمی با اشاره به اینکه عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و والیان واقعی هرگز گرفتار تحریک و سوicion ظن نخواهند شد ، خاطرنشان کرد: امروز دشمن در تلاش است تا با استفاده از دولت رسانه ای و گفتمان خالصانه به این هویت ضربه بزند. اسلام “شهدا و انقلاب تردید و بی ارزشی ایجاد می کنند.

وی یادآور شد: حضرت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) ، این خواهر و برادر ، با ورود به کشور ما ، فراتر از جهان اسلام ، به ما ایرانیان هویت ، عزت و برکت دادند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه نقش زنان به عنوان عناصر تربیتی در اعتلای نظام اسلامی نقشی بی بدیل و بی نظیر است ، افزود: داستان انقلاب اسلامی به ویژه در دفاع مقدس ، جنبه های روشنی دارد و این که زنان در دفاع از ولایت ، اسلام ناب و امامت در صحنه حضور دارند.

دیلمی با اشاره به 28 خرداد ، روز انتخابات گفت: هرکسی در هر کجا ، اگر فضا و مخاطب داشته باشد ، به ویژه اعضای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ، از این فرصت استفاده کرده و مردم را تشویق می کند برای شرکت در انتخابات و شکست دادن دشمن. “ادامه دهید ، ناامید نشوید.

وی با بیان اینکه امروز در یک نقطه عطف تاریخی بسیار مهم در تقابل جبهه های درست و غلط در این کارزار تمدن قرار داریم ، تأکید کرد: شهدای بزرگ انقلاب اسلامی حضور دارند و ناظران و خواسته های آنها ، همانطور که در وصیت نامه های آنها به وضوح دیده می شود ، از سیستم محافظت کنید و این حضور قدرتمند در انتخابات است.

سرانجام معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه حضور پررنگ در انتخابات باعث عزت و عظمت کشور می شود گفت: “امروز سخنان ائمه انقلاب اسلامی دفاع از اسلام ناب است و با استکبار جهانی مقابله کنید. “

دکمه بازگشت به بالا