عمومی

گاز رایگان خانوارهای محروم، معطل کاغذبازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یومیر،

جلال نور موسوی در گفت و گو با رسانه ملی با بیان اینکه طبق تبصره های قانونی، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اورژانس که مصرف آن ها در سه مرحله اول لحاظ شده است مشمول معافیت صفر بنزین می شوند، گفت: نامه ای به سران محترم سازمان بهزیستی و کمیته امداد اورژانس که در آن از آنها خواسته شد تا لیست افراد درگیر در این طرح را به ما اعلام کنند و این درخواست در ماه های بعد نیز تکرار شد، اما متاسفانه تاکنون تنها شش استان لیست خود را منتشر کرده اند.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه کمیته امداد و سازمان بهزیستی در مجموع ۳۸ هزار متقاضی را معرفی کرده اند، گفت: شرکت ملی گاز ایران را اعلام کرده و در سایر موارد همچنان منتظر انتشار لیست مشمولان پروژه هستیم.

وی ادامه داد: البته هر بار که لیست کامل متقاضیان به ما ابلاغ می شود، قیمت گاز از ابتدای سال محاسبه می شود و در صورتی که جزء سه مرحله اول باشند، معاف می شوند و از رایگان برخوردار می شوند. گاز.”

نور موسوی در ادامه با بیان اینکه کشور به 5 اقلیم تقسیم می شود که 3 مرحله اول هر اقلیم از نظر ما هزینه های عادی محسوب می شود، ادامه داد: برای اعضای کمیته امداد و سازمان بهزیستی افرادی که در این مراحل قرار می گیرند. گاز رایگان داشته باشد

وی در ادامه توضیح داد: در اقلیم یک که سردترین مناطق کشور را شامل می شود، مصرف تا 500 مترمکعب در ماه مشمول معافیت است. در اقلیم دو ماهانه 450 مترمکعب و در اقلیم سه مصرف ماهانه 400 متر مکعب گاز حذف می شود.

دکمه بازگشت به بالا