اجتماعی

تقاضای زاری برای توزیع رایگان محصولات بهداشتی به افراد محروم در تهران



فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران خواستار تلاش برای توزیع کالاهای بهداشتی و درمانی رایگان به افراد محروم در تهران شد و گفت: `مردم در شرایط اقتصادی دشوار قادر به مقابله با تاج نیستند. در ضمن می توانید این کار را انجام دهید. ” آنها را کنترل کنید.

به گزارش یومیر ، دکتر علیرضا زاری در مورد بازدید از خط تولید مواد ضد عفونی کننده پاکسان ، وضعیت شیوع تاج در تهران را توضیح داد: ترافیک غیر ضروری در تهران ، نوروس علاوه بر منحنی های پیش بینی تاج که در سراسر جهان وجود دارد. پیش بینی و تجزیه و تحلیل آماری به دلیل بازگشت گردشگران و جمعیت زیاد شهری که باعث تکانه های موج سینوسی می شوند دشوار است.

فرمانده مدیریت بیماریهای کرونا تهران با اشاره به افزایش مراجعه به بیمارستان در چهار روز گذشته اظهار داشت: “البته ، بخشی از این افزایش ممکن است به دلیل افزایش سرعت غربالگری و تشخیص با سیستم اپل ، سلامتی و 4030 تماس باشد.”

دکتر زاری افزود: وی ادامه داد: تأثیر تغییرات جمعیتی ، تشکیل مستعمرات و خوشه های جمعیتی که ممکن است در روزهای آینده تهران در زمینه بیماریهای عفونی جدید با آن روبرو شود و مراجعه به بیمارستان ها طی 9-14 روز آینده ارزیابی خواهد شد تأثیر این تغییرات رفتاری را بر تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه پس از گذشت سه هفته و تعداد مرگ و میرها در ماه بعد مشخص خواهد کرد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا گفت: “این بدان معنی است که اگر با جمعیت در حال تغییر در شهرهای امروز روبرو شویم ، نتایج طی چند روز آینده تغییر نمی کند بلکه نتایج به تاخیر می افتند.” گفت

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران همچنین از خط تولید ضد عفونی کننده پاکسان بازدید کرد و خاطرنشان کرد: صادرات محصول کارخانه به حداقل رسیده و آن ماده ضدعفونی کننده رایگان است. خواستار تلاش برای ارتقاء توزیع در ایالات متحده شد. تهران برای مقابله با تاج چیز کمی داشت.

وی از خط تولید مواد ضد عفونی کننده شرکت پاکسان تحت صنایع بهشهر بازدید کرد و گفت: خوشبختانه کارگران صنایع شوینده بسیار در حوزه مسئولیت اجتماعی فعالیت داشته اند.

وی عملکرد روزانه این کارخانه را تعطیل عنوان کرد و تولید مواد ضد عفونی کننده مورد نیاز برای مبارزه با تاج از جمله ژل ها را ضمن حفظ تولید سایر مواد شوینده مورد نیاز برای بهداشت خانگی توصیف کرد. وی استفاده از نیروی کار و افزایش استفاده از ظرفیت مکانیکی برای رعایت استانداردهای بهداشتی گیاهان را اقدامات بسیار مناسبی عنوان کرد.

دکتر زاری با قدردانی از تلاش مدیران کارخانه از جمله مدیران و کارگران گفت: `در گذشته محصولات این شرکت به 27 کشور صادر می شد ، اما خوشبختانه برای رفع نیازهای کشور ، صادرات محصولات ما به حداقل رسیده است. ” خوشبختانه امکان ادامه تولید در مقادیر کافی وجود دارد.

وی اضافه کرد: “خوشبختانه در هفته های اخیر متوجه شدیم که برخی از محصولات این کارخانه مانند صابون های کوچک و مقادیر کمی مواد ضد عفونی کننده در مناطق پر رفت و آمد به صورت رایگان باز است.” بود

وی خواستار تلاش برای توزیع محصولات بهداشتی به صورت رایگان به افراد محروم در تهران شد و گفت: ما قادر خواهیم بود این محصولات را در شرایط دشوار اقتصادی به مردم عرضه کنیم.

وی همچنین کیفیت محصولات گیاهی را که روزانه حدود 110 تن مواد شوینده و ضد عفونی کننده تولید می کنند ، توصیف کرد.

انتهای پیام


این نوشته از سایت بر پایه سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سایت یومیر هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا