ورزشی

کلهر: تقویت ورزش همگانی و قهرمانی در حوزه کارگران، اثراث مثبتی در ورزش به دنبال خواهد داشت

نشست مشترک روسای انجمن های ورزشی و هیئت های کارگری کشور امروز شنبه 25 مردادماه با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در وزارت ورزش و جوانان در تالار فارس برگزار شد. آکادمی ملی المپیک

به گزارش یومیر، نشست مشترک روسای انجمن های ورزشی و هیئت های کارگری کشور امروز شنبه 25 دی ماه با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی برگزار شد. دبیرکل کمیته ملی المپیک، هامر معاون فرهنگی و اجتماعی، کار و رفاه اجتماعی، جواد رمزی رئیس فدراسیون ورزش کارگری، حیدری مدیرکل امور ورزش و روسای هیئت ها و انجمن های ورزشی کارگران کشور در سالن پرشین آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از ضرورت و اهمیت فعالیت های ورزشی کارگری از تلاش جامعه کارگری برای ارتقا و دستیابی به توسعه اقتصادی تقدیر کرد و گفت: ورزش کار پوشش خبری در فضای مجازی بسیار مطلوب و به روز است و نشان دهنده فعالیت های مثبت انجمن ورزش کارگری برای دستیابی به اهداف پیش بینی شده است.

وی گفت: جامعه ورزش کارگری و دانش آموزی بخش بزرگی از جامعه ورزش کشور را تشکیل می دهد. بنابراین تقویت فعالیت های ورزشی همگانی و قهرمانی در ورزش کارگری و دانشجویی می تواند اثرات مثبتی برای جامعه ورزش کشور داشته باشد.

کلهر در پایان به جامعه بزرگ 14 میلیونی ورزش کارگری اشاره و بیان کرد: این سوال اهمیت و آگاهی این قشر زحمتکش را برای ارتقای سلامت، افزایش نشاط و ایجاد حس رقابت در میادین ورزشی افزایش می دهد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا