ورزشی

برگزاری اولین نشست هم‌اندیشی معرفی رفتار اخلاقی ورزش سال

صبح امروز (یکشنبه) اولین نشست هم اندیشی معرفی ورزش های اخلاقی امسال با حضور نمایندگان فدراسیون های ورزشی در سالن قهرمانی فارس در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش یومیر، به نقل از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در ابتدای این جلسه، رئیس کمیسیون اخلاق ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این کمیسیون، با توجه به لزوم رسیدگی اخلاق و اهداف و فرآیند انتخاب رفتار اخلاقی ورزش کشور بیانیه‌هایی صادر کرد.

وی با اشاره به عدم توجه به موضوع اخلاق در ورزش در کشور، میزان همکاری و مشارکت فدراسیون ها و رسانه ها با کمیسیون اخلاق را یکی از شاخص های مهم اهتمام به ترویج ارزش های اخلاقی عنوان کرد.

در ادامه جلسه هر یک از نمایندگان حاضر ضمن تاکید بر لزوم رسیدگی به موضوع اخلاق در ورزش کشور، به بیان دیدگاه های خود در خصوص انتخاب اخلاق در سال ورزشی کشور پرداختند و خواستار تداوم این جلسات شدند. در مورد مسئله اخلاق

در نهایت احسان هداوند به عنوان دبیر این همایش معرفی شد و مقرر شد سیر اخلاقی چهاربخش ورزشکاران، فدراسیون ها، باشگاه ها و هیئت های ورزشی تا 16 بهمن ماه به دبیرخانه همایش ارسال شود.

شایان ذکر است نمایندگان ووشو، ورزش های سه گانه، ورزش های دانش آموزی، ورزش های دانش آموزی، شنا، شیرجه و واترپلو، تکواندو، هاکی، انجمن های ورزشی، انجمن بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی، تنیس روی میز، اسکواش، ورزش کار، ورزش سوارکاری، در این نشست اهالی روستاهای سوارکار و عشایر حضور داشتند.

در این نشست نمایندگانی از وزارت ورزش و جوانان، سازمان بسیج ورزشکاران، معاونت فرهنگی کمیته ملی پارالمپیک و معاونت فرهنگی کمیته ملی المپیک نیز حضور داشتند.

فوتبال، والیبال، کشتی، بسکتبال، ورزش های همگانی، وزنه برداری، تیراندازی با کمان، کاراته، ورزش های رزمی و جودو نیز امروز غایب بودند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا