استان ها

جلسه شورای ورزش شهرستان کلاردشت با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران

به گزارش خبرگزاری یومیر از کلاردشت؛ جلسه شورای ورزش شهرستان کلاردشت با حضور حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و به ریاست فرماندار این شهرستان ، رئیس شورای اسلامی شهر ، رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیئت های ورزشی برگزار شد.

کامران پولادی فرماندار کلاردشت ضمن خیر مقدم به افسر میهمانان اظهار داشت: شهرستان کلاردشت مهد قهرمانان مشهور ورزشی بوده و هست که باعث افتخار هم استان و هم ایران اسلامی در رشته های مختلف ورزشی شده اند و در این راستا جوانان علاقه مند به ورزش داریم.

وی افزود: ما جوانان ارزنده ای در سطح شهر داریم که برای توسعه این ظرفیت و این پتانسیل نیاز به توجه ویژه دارند. فرماندار کلاردشت همچنین از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواستار تأمین و تجهیز اماکن ورزشی شهرستان و رفع مشکلات آنها شد.

سرانجام ، مسئولان هیئت های ورزشی گزارشی از عملکرد خود و مشکلات موجود ارائه دادند. یکی از خواسته های امروز استقلال اداره ورزش شهرستان و دفتر نمایندگی اداره کل غرب مازندران و بودجه زیرساخت ها ، تجهیزات ، تعمیرات کارکنان سالن ورزشی و اداری بود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از مکان ها و سالن های ورزشی بازدید کرد و جداگانه با مربیان و کشتی گیران در کلاردشت دیدار و گفتگو کرد.

01

03

دکمه بازگشت به بالا