عمومی

وزیر ورزش توجه ویژه ای به خوزستان دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، بنیامین شکوه فر ظهر امروز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان خوزستان، با بیان اینکه خوزستان به دلیل گستردگی بسیار زیاد و اختلافات در آن همواره مورد توجه این وزارتخانه بوده است. ورزش . : خوزستان دومین استانی است که در حال تغییر است. در حوزه مدیریت ورزشی انجام شده است.

گفت: گزینه سرویس بالا خارق العاده محدود است که باید لحظه به لحظه از آن استفاده کنیم.

معاون دادگستری، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه وزارت ورزش مرکز است. .قل جمهوری اسلامی ایران است، افزود: اگر بحث جوانان بدرخشد اتفاقات بزرگی در کشور رخ می دهد.

شکوه فر با بیان اینکه 30 میلیون نفر خطاب به وزارت ورزش و جوانان هستند، گفت: فکر می کنم وزارت ورزش و جوانان وزارتخانه اصلی جمهوری اسلامی ایران است.

وی از زحمات افشین حیدری در خوزستان تقدیر کرد و گفت: بنی تمیم او قهرمان ملی کشور است و سال ها در وزارت ورزش خدمت کرده است بنی تمیم ما یکی از رهبران جوان کشور هستیم.

معاون وزیر دادگستری، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: تاریخ بنی تمیم او درخشان است و برای موفقیت نیاز به کمک، برادری و خواهری از تک تک جامعه ورزشی خوزستان دارد.

شکوه فر گفت: در استان خوزستان کمبود سرانه ورزش وجود دارد و این دغدغه در برنامه ریزی های ورزش و جوانان به طور جدی مورد توجه قرار گرفته و هم اکنون خوزستان به عنوان یک استان نیازمند توجه بیشتر در استان است.

سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اعلام اینکه قبول مسئولیت با همه سختی هایش مستحق خدمت به مردم استان و جامعه ورزش است، گفت: باز هم خداوند را شاکرم که فرصت خدمت به مردم شریف را فراهم کرد. خوزستان در حکومتی به نام مردم تشکیل شد تا خدمت کنند.

حمید بنی تمیم وی افزود: از حسن نیت وزیر ورزش، نمایندگان، استاندار و نماینده ولی فقیه که بنده را پذیرفتند تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه آگاهی بخشی به ورزش همگانی خانواده محور با هم افزایی همه دستگاه ها از اولویت های من در خوزستان است، گفت: ایجاد فرصت برای جوانان برنامه متفاوتی خواهد بود.

سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خوزستان یکی از اهداف کلیدی برای حفظ استعدادها است.

حمید بنی تمیم وی با اشاره به اینکه رشته های المپیک یکی از اولویت های ما در حوزه ورزش قهرمانی است، تصریح کرد: می توانیم خوزستان را پایگاهی برای توسعه ورزش قرار دهیم.

وی حل مشکلات معیشتی و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد و افزود: به دنبال حضور بخش خصوصی در ورزش هستیم و باید زمان بیشتری را در این بخش اختصاص دهیم.

به گزارش آنلاین، افشین حیدری در ابتدای این مراسم گزارشی از وضعیت اخیر خوزستان ارائه کرد و به همه کسانی که در دوران حضورش در اداره ورزش و جوانان خوزستان همکاری و حمایت کردند توضیحاتی ارائه کرد.

افشین حیدری از بهمن ماه ۱۳۹۶ مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان است.

دکمه بازگشت به بالا