ورزشی

پیشنهاد قهرمان آسیا به مدافع پرسپولیس

از آنجا که تیم ملی اردوی آماده سازی خود را در حضور ستارگان فوتبال ایران برگزار می کند ، احتمالاً یکی از بازیکنان این اردو پیشنهاد جالبی را پشت سر می گذارد. در لیگ کره جنوبی بازی می کند و پیراهن اولسان هیوندای را به تن می کند و این باعث شده پرسپولیس نتواند به عنوان قهرمانی برسد.

یک خبرنگار فوتبال کره جنوبی به “ورزش سه” گفت: باشگاه اولسان هیوندای برای تعمیر خط دفاعی خود به کنعانیان رفت و یک پیشنهاد رسمی داد و با توجه به پیشنهاد و فسخ قرارداد این بازیکن ، اولسان امیدهای زیادی دارد. انتقال پس از پایان لیگ برتر ایران.

حسین کنعانی که دو فصل پیش و در زمان گابریل کالدرون به پرسپولیس آمده بود ، در این مدت یکی از بهترین بازیکنان این تیم و شاید فوتبال ایران بوده است و اکنون نمایش های درخشان خود را در پیشنهادهای خارجی خود می بیند. پیش از این ، منابع موثق گزارش داده بودند كه كنعان مورد توجه تیم های قطری قرار دارد و حتی قرارداد نیز امضا كرده است ، اما حالا پیشنهاد اولسان می تواند مقصد وی را تغییر دهد.

کنعانی ها که بیشتر بازی های باشگاهی خود را مقابل پرسپولیس انجام داده اند و 63 بار پیراهن تیم را بر تن کرده اند ، علامت 700000 دلار روی او می بینند و احتمال دارد که در پایان فصل این رقم برای او تغییر کند. او 27 ساله است و شرایط سنی خوبی دارد و قراردادش با پرسپولیس فسخ می شود تا بتواند به راحتی مقصد مورد نظر خود را انتخاب کند.

در این بین پرسپولیس پیشنهاد تمدید قرارداد با کنعان را دارد اما این مدافع سرخپوشان هنوز برای تمدید قرارداد به پرسپولیس نرفته است. نکته مهم این است که حتی اگر او با قرمزها مذاکره کند ، احتمالاً تعداد و مدت قرارداد بزرگترین اختلاف نظر طرفین را تشکیل می دهد و این می تواند جدایی دیگری را به دنبال داشته باشد.

درگیری بین لیگ K کره جنوبی و لیگ ستارگان قطر یکی از سخت ترین موارد ممکن برای کنعان خواهد بود ، اما حضور در قهرمان آسیا و همچنین سطح زندگی در کره جنوبی موضوعاتی است که می تواند به دفاع تیم ملی منجر شود. . بلیط خود را به اولسان برسانید.

256 251

دکمه بازگشت به بالا