ورزشی

قهرمانی پرسپولیس به فوتبال ایران کمک می‌کند

به گزارش شفاف ، اسماعیل حلالی در مورد دیدار پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی اظهار داشت: ما انتظار نداشتیم که او در مرحله گروهی مقتدرانه عمل کند و با تغییراتی که تیم داشت به فینال برسد اما کادر فنی پرسپولیس آنقدر خوب کار کرد که او توانست برای غلبه بر مشکلات و تیم به فینال رسید.

وی افزود: متاسفانه موارد غیر قابل پیش بینی به وجود آمد که اکنون کار پرسپولیس را دشوار کرده است. آل کثیر به مدت شش ماه محروم شد و پس از آن وحید امیری دو کارت از دست داد و فینال را از دست داد. در کنار این بازیکنان ، احسان پهلوان نیز کارت قرمز دریافت کرد و حالا پرسپولیس باید در غیاب سه بازیکن خود فینال را برگزار کند. البته باید گفت که چهار بازیکن وجود ندارد زیرا خلیل زاده نیز در دور شجاع قیل در پرسپولیس بود و حالا دیگر او نیست. می بینید ، تیمی که چهار بازیکن اصلی خود را از دست می دهد سخت تر می شود.

وی ادامه داد: بازیکنان جایگزین انگیزه دارند تا تیم بهترین عملکرد را داشته باشد ، اما وقتی تیمی چهار نفره تغییر می کند ، این واقعا مشکل است. در فوتبال هماهنگی در تیم بسیار مهم است. تیم مقابل کاملا آماده است و مشکلی ندارد اما پرسپولیس با چند مشکل به فینال می رود.

حلالی افزود: ما به این بازی امیدواریم زیرا غیرت و تعصب ایرانی همیشه به بازیکنان كمك كرده است اما نباید این تعصب و احساس را بیشتر كنیم و بازی منطقی را فراموش كنیم. این صدمه خواهد دید پرسپولیس واقعاً تاکنون در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک شاهکار انجام داده است. اگر او قهرمان شود این کمک زیادی به فوتبال ایران می کند. پرسپولیس دارای مسائل مدیریتی و ساختاری است اما این تیم همه این مسائل را فراموش کرده و اکنون در فینال قرار دارد.

وی درباره پیش بینی خود از این مسابقه نیز گفت: شانس پرسپولیس 50 درصد است. ما فینالیست هستیم و می توانیم به مقام قهرمانی برسیم. این قهرمانی به فوتبال ایران کمک خواهد کرد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

دکمه بازگشت به بالا