ورزشی

مایلی کهن: چرا باید پرسپولیس را به یکی مثل دادکان بدهند؟

محمد مایلی کهن ، پیشکسوت فوتبال ایران در مورد شرایط پرسپولیس گفت: به نظرم شرایط این تیم خوب است و بازیکنانی که مورد توجه کادر فنی بودند ، جذب شده اند. آنها هرکسی را که نیاز داشتند به خدمت گرفتند و یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم از وضعیت تیمش بهتر می داند.

وی در مورد تعداد زیاد بازیکنان لیگ ایران در این فصل تصریح کرد: “برای من س questionال این است که چرا قیمت بازیکنان به یکباره اینقدر افزایش یافته است. می تواند باشد و قراردادها چهار برابر شده و همه مشکلات فراموش می شود. اگر شرایط پرسپولیس یا تیم دیگری واقعاً خوب نیست ، چرا اینقدر مایل به تمدید قرارداد هستید یا اصلاً چرا به پرسپولیس می آیید؟

وی افزود: “می بینید ، استراماچونی چند سال بیکار بود. او باید در اینترمیلان مربیگری می کرد و مربی فوق العاده ای است ، اما سرانجام قطر را ترک کرد. یا همان گاوریل کالدرون نیز از پرسپولیس شکایت کرده است و او پولش را می گیرد. برای پایان قرآن باید از یک نکته آگاه باشید. افرادی مانند کالدرون در دنیای فوتبال مرده بودند ، اما شما او را به ایران می آورید و او را زنده می کنید.

مایلی کهن در مورد تغییر مدیرعامل پرسپولیس گفت: با این حال این تصمیمی است که وزارت ورزش در این زمینه گرفته و آنها بهترین تیم را بهتر از دیگران می دانند. آنها سالهاست می گویند استقلال و پرسپولیس باید خصوصی شود ، اما این اتفاق نمی افتد و به نوعی همه سر کار هستند.

این پیشکسوت پرسپولیسی در خصوص شایعات پیرامون حضور کاشانی در پرسپولیس اذعان داشت: کاشانی با پرسپولیس نتایج بسیار خوبی گرفت و حتی قهرمان لیگ شد. مرکز آموزشی شهید کاظمی نیز مربوط به دوره حضور وی در شورای شهر است که به باشگاه پرسپولیس

“من در مصاحبه ای خواندم که او می گوید پرسپولیس را به من نمی دهند ، پس چرا باید به او پرسپولیس بدهند؟” فدراسیون فوتبال بعد از انقلاب بود. آیا سردار یعقوبی ، آصفی ، شجاعی برهان و سازگارنژاد افراد سیاسی و نظامی نبودند؟ او در زمان خاتمی احمدی نژاد و حتی روحانی حضور داشت ، مسئول و فعال بود و حتی مورد انتقاد قرار گرفت. البته ، همه چیزهایی که گفتم در نهایت تصمیم گیرندگان دیگر هستند ، درست مانند ما هرگز قبلاً تصمیم گیرنده نبوده ایم ، اما اکنون هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.

256 251

دکمه بازگشت به بالا