ورزشی

رسن به دنبال آخرین جام با پرسپولیس

وب سایت عراقی ادعا کرد که بشار رسن روزهای آخر حضور خود در پرسپولیس را تجربه می کند و می خواهد با پیروزی تیم را ترک کند.

به گزارش یومیر ، پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت.

وب سایت المددی در عراق از بازی در مورد حضور بشار رسن در پرسپولیس خبر داد و تأکید کرد که هافبک عراقی در پرسپولیس به دنبال کسب یک جام دیگر با این تیم است و روزهای آخر خود را با سرخ ها می گذراند.

المددی نوشت: بشار رسن در این فصل توانست در لیگ برتر ایران قهرمان شود. این سومین اعتقاد به یکدیگر بود که وی توانست مقابل پرسپولیس پیروز شود. تیم ایران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف استقلال می رود و بشار رسن به دنبال قهرمانی دیگری با سرخ ها است.

المددی در ادامه نوشت: “علی رغم اینکه هیئت پرسپولیس علاقه مند به بشار باقی مانده است ، و همچنین با وجود قانونی که ممنوعیت جذب بازیکنان جدید خارجی و احتمال تمدید قراردادها با بازیکنان فعلی خارجی است ، بشار به دنبال جدایی است. “” این آخرین فصل بشار رسن در پرسپولیس خواهد بود. او به عنوان هم تیمی هایش در تیم ملی فوتبال عراق می خواهد فوتبال اروپا را تجربه کند تا با تجربه بیشتر یکی از مهمترین بازیکنان تیم کاتانک شود.

این بشار رسن بود که پیراهن پرسپولیس را در دوره برانکو پوشید و همیشه یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین بازیکنان این تیم بوده است. او با پرسپولیس قهرمانان زیادی کسب کرده و قراردادش در پایان این فصل منقضی می شود.

او علاوه بر اروپا ، پیشنهاداتی از چندین تیم عربی نیز دارد و بعید است که وی در پرسپولیس بماند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا