عمومی

بازی پرسپولیس با ذوب آهن هم باید به تعویق بیافتد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سازمان لیگ فوتبال ایران امروز جمعه اعلام کرد که دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران که قرار بود روز یکشنبه برگزار شود به تعویق افتاد. این تصمیم به دلیل کاهش خطر است عفونت بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس به دلیل سفر به مازندران به ویروس کرونا آلوده شدند.

این در حالی است که پرسپولیس در هفته ششم میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است. در یک طرف یک عدد اعضای تیم ذوب آهن به کرونا آلوده شده اند و بازی پرسپولیس با این تیم می تواند خطرناک باشد عفونت آنها به تاج قبل از سفر به قطر و افزایش فینال لیگ قهرمانان آسیا.

از طرف دیگر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هفته گذشته در نشست خبری خود تأکید کرد که برگزاری یک بازی لیگ برتر قبل از فینال آسیا به آماده سازی تیمش کمک می کند و او قصد ندارد به تعویق افتادن مسابقات لیگ بپردازد. .

با این وجود مسنجر کربکندی عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه ذوب آهن در مصاحبه با خبرنگار آنلاین زیرخط دار بازی این تیم مقابل پرسپولیس نیز باید به تعویق بیفتد.

.رکندی وی گفت: اگر لغو بازی های پرسپولیس با منسوجات به دلیل سفر به مازندران و جلوگیری از ویروس کرونا بود س .والم یعنی تهران تاج ندارد؟ چطور پرسپولیس نمی تواند به مازندران برود اما ما می توانیم به تهران برسیم؟ اگر نبرد پرسپولیس و نساجی به تعویق افتاده است ، نبرد ما با پرسپولیس نیز باید به تعویق بیفتد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن ادامه داد: در حالی که شش ، هفت بازیکن ذوب آهن نیز کرون دارند و وضعیت بازیکنان ما مشخص نیست. برخی از افراد همچنین مظنون به تاج گذاری هستند. باید ببینیم چه اتفاقی می افتد اما اگر بازی ذوب آهن و پرسپولیس به تعویق نیفتد ، این نشان می دهد که تبعیض زیادی در فوتبال وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا