حوادث

پاسخ رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا به ماجرای جانباز منتسب به نیروی انتظامی

به دنبال انتشار اخباری مبنی بر مشکلات مربوط به یک جانباز منتسب به نیروی انتظامی ، رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا جزئیات این موضوع را تشریح کرد.

به گزارش یومیر ، سردار “یونس عبدی” رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا گفت: امروز خبری در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه یک جانباز 35٪ نیروی انتظامی فراموش شده و مسئولان ناجا به وضعیت وی اهمیتی نمی دهند. “این س questionال باعث رنج عاطفی و انسانی مردم و ناجا شده است ، اما در عین حال توضیح و توضیح حقیقت این امر امری لازم و ضروری است.

وی افزود: فرد مورد نظر به هیچ وجه جانباز ناجا نیست و در نتیجه مشکلات جسمی وی به دلیل حضور در مأموریت پیش نیامده و به بیماری مبتلا شده است که ممکن است در هر شخصی رخ دهد.

به گزارش خبرگزاري پليس ، سردار عبدي اظهار داشت: تحقيقات شهدا ، جانبازان و آزاد شدگان هميشه توسط رئيس محترم ناجا و مركز امور ايثارگران نيروي انتظامي و درجات وابسته به آن در فرماندهي انتظامي استان با همان هدف تاكيد شده است. به طور مداوم به شورش و از آخرین وضعیت گروه هدف آگاه باشید ، آنها در تلاشند تا با استفاده از توانمندیهای سازمان و غیره ، هرگونه مشکل و نیاز اعم از مادی ، پزشکی و غیره را برطرف کنند و تاکنون همکاران ما صادق بوده و جهادگران نیز عملکردی داشته اند وظایف و ماموریت های آنها در این زمینه است.

به گزارش یومیر ، فیلمی از علی بور هنرمند ، جانباز 35 درصدی مبارزه با سرطان حنجره در فضای مجازی منتشر شده است که در آن زینب هنرمند ، دختر 30 ساله این جانباز می گوید: “پدر من قبلاً افسر پلیس بود. برای ما 30 میلیون تومان از بانک کشاورزی برای دارو و درمان وام گرفتیم ، اما به دلیل کمبود منابع مالی و توانایی پرداخت ، بانک کشاورزی در حال حاضر در حال مصادره و تخلیه خانه ما است و آنها به ما هفت روز فرصت دادند تا خانه خود را تخلیه کنیم.

وی ادامه می دهد: ما 7 خواهر (5 مجرد) هستیم و پدر من از سال 1995 به سرطان حنجره مبتلا شده است.

خانم هنرمند اظهار داشت: 220 میلیون بانک کشاورزی دستور داده شده است و ما قادر به پرداخت این بدهی نیستیم ، پدر من افسر اجرای قانون است. ما هیچ کدام نداریم ما شبانه به نان خود احتیاج داریم و دفترچه بیمه هم نداریم.

به گفته وی ، هر جلسه شیمی درمانی پدرش بیش از یک میلیون تومان هزینه دارد. در طول مدتی که پدر با بیماری دست و پنجه نرم می کند ، خیرین کمک می کنند تا هزینه های ما را تأمین کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا