حوادث

ماموریت های نیروی انتظامی تعطیل بردار نیست

معاون هماهنگ کننده ناجا خطاب به نامزدهای چهل و یکمین دوره دانشگاه علوم انتظامی امین تأکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری برای همه راهنما و راهنما است و تأکید می کند: حفظ روحیه استانی ، انقلابی ، جهادی و تخصصی در آینده مأموریت ها شرکت داشتن.

به گزارش یومیر ، سردار محمدعلی نوری نژاد وی در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان (جلد 41) از دانشگاه علوم انتظامی امین ، که به مراسم افتتاح و فارغ التحصیلی دانشجویان در دانشگاه های نیروهای مسلح از طریق کنفرانس ویدئویی با حضور رئیس اجرایی اشاره کرد ، گفت: از فرمانده کل قوا پیروز شدیم ، و سخنان مقام معظم رهبری برای همه یک دلیل و راهنما است.

وی افزود: با دستور فرماندهی معظم کل قوا جایی برای سخنرانی و سخنرانی وجود ندارد ، اما برای شما جوانان پرشوری که در این زمینه حضور دارید ، حاصل شد که امروز مراسم تحلیف و فارغ التحصیلی برای دانشجویان دانشگاههای نیروهای مسلح ، از جمله فارغ التحصیلان دانشگاه نیروی انتظامی تبریک به امین در محضر مقام معظم رهبری.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با اشاره به سخنان رئیس ارشد در این مراسم ادامه داد: معظم له شما جوانان را “باتجربه” و “آماده انجام مأموریت ها” توصیف کردند و شما عزیزان را با این توصیفات زیبا خطاب کردند ؛ ارزش خود را بدانید و از فرصت استفاده کنید برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

نوری نژاد با اشاره به جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه های نیروهای مسلح به طور مشترک و در یک کنفرانس ویدیویی با حضور رهبر برتر در قالب ارتباط تصویری ، تأکید کرد: برگزاری چنین مراسمی نشان دهنده وحدت و همدلی در بین نیروهای مسلح است و باید همیشه با چنین وحدت مثال زدنی اجازه دهید در برابر هرگونه تهدید ، به ویژه توطئه های استکبار جهانی و رژیم بی خبر صهیونیستی بایستیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های پلیس گفت: از نقطه صفر مرزی تا قلب شهرها و روستاها ، پلیس در تلاش است تا نظم و امنیت را به صورت شبانه روزی حفظ کند و در چنین شرایطی ویروس بدنام کرونا گسترش یافته است. ، پلیس مأموریت های خود را تعطیل نمی کند و نخواهد کرد ، بلکه به این دلیل که همیشه در خط مقدم خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه نیروی کار بالاترین سرمایه ناجا است ، گفت: در شرایطی که ویروس کرونا در کشور شیوع یافته است ، ما انتظار داریم اقدامات و امکانات لازم برای حفظ سلامت جسم و روح کارکنان نیروی عظیم پلیس انجام شود. و از سلامت کارمندان محافظت می کند. ” ما اولویت بندی ترین استراتژی خود را می دانیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا بر لزوم پیروی از دستورات فرماندهان ، افسران ، درجه داران ، پرسنل و سربازان ناجا توسط فرماندهان بهداشت تأکید کرد. ما باید بگوییم که کمترین آسیب را در این زمینه متحمل شده ایم.

وی ادامه داد: آگاهی از رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز آموزشی و دانشگاهی ناجا در رابطه با تأمین مالی جمعی در این مکانها از جدی ترین راهکارهای پلیس این روزها بوده است.

نوری نژاد ادامه داد: در روند مبارزه با شیوع ویروس کرونا ، ما به اقدامات پیشگیرانه اهمیت زیادی می دهیم و در این فرآیند ، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فواصل اجتماعی ، هیچ محدودیتی در تزریق امکانات پیشگیری برای محافظت نداریم. کارکنان ناجا و سلامت مردم سبزپوش. “

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به شعار نیروی پلیس در مبارزه با ویروس کرونا با عنوان “دست خودت نیست” خاطرنشان کرد: این یک اولویت اصلی است.

به گزارش سایت خبری پلیس ، نوری نژاد ، که می خواهد ما بخواهیم ، اگر خدا بخواهد ، شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا به دلیل انطباق عمومی با پروتکل های بهداشتی و فاصله های اجتماعی از حضور قاطع ، معتبر و واضح نامزدها از چهل و یکم هستیم. سال دانشگاه علوم انتظامی امین تشکر کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا