اجتماعی

مخبر: نیروی انتظامی تکیه گاهی جدی و امین برای آحاد جامعه است

معاون اول رئیس جمهور از پایگاه پلیس راهنمایی و رانندگی (نصر) ناجا در ستاد پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بازدید کرد.

به گزارش یومیر، محمد مخبر ظهر امروز (سه شنبه) با حضور در ستاد فرماندهی سیاست های ترافیکی ناجا در جوار یادمان شهدای گمنام به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با حضور در مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جریان عملکرد سامانه های مختلف برای توسعه انضباط ترافیکی و اطلاع رسانی دقیق به مردم قرار گرفت.
مخبر سپس در جلسه ستاد فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا (نصر) ضمن تبریک عید سعید فطر، به گستره فعالیت در ماموریت های پلیس اشاره کرد و گفت: فعالیت های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با همه اقشار عجین است. حاکمیت کشور نیز به این مجموعه بستگی دارد.

معاون اول رئیس جمهور از نیروی انتظامی به عنوان پشتوانه جدی و قابل اعتماد مردم کشور یاد کرد و گفت: زمانی که مردم به دلایلی در شرایط اضطراری و بحران قرار می گیرند در وهله اول امن ترین جایی که به ذهنشان خطور می کند نیروی انتظامی است. و تماس بالای مردم با مرکز فوریت های پلیسی 110 نشان از اعتماد جامعه به این مجموعه دارد.

مخبر با اشاره به نقش مهم «امنیت» در آسایش و آسایش مردم، افزود: امنیت ابعاد مختلفی دارد که در همه انواع امنیت نقش نیروی انتظامی بسیار مهم و اساسی است و البته مردم هم خوب هستند. آگاه به این موضوع و غیره.» عامل پلیس در اذهان مردم نیز به عنوان یکی از مهم ترین حافظان امنیت شناخته می شود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به نقش موثر نیروی انتظامی در رضایتمندی مردم گفت: ماموریت های پلیس در هیچ مقطعی از سال تعطیل نمی شود و این موضوع اهمیت ماموریت های این مجموعه را چند برابر می کند.
وی با تاکید بر اینکه دولت مصمم است کمک ها و حمایت های لازم را از پلیس برای ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم انجام دهد، ادامه داد: دولت آمادگی دارد تا امنیت بیشتری را برای مردم فراهم کند، به ویژه با توجه به اینکه آنها در حال حاضر هستند. در آستانه سفر.” نوروز و افزایش ترافیک درون شهری حامی نیروی انتظامی و رفع نیازهای اولویت دار پلیس است.

این مخبر با اشاره به گزارش های ارائه شده در این نشست در خصوص اقدامات ناجا در راستای هوشمندسازی خدمات و توسعه سامانه های الکترونیکی، گفت: توسعه این سامانه ها باعث می شود ماموریت های پلیس با کمترین تاثیر و بیشترین بازدهی انجام شود.

در این جلسه رئیس انتظامی جمهوری اسلامی نیز گزارشی از اقدامات، برنامه ها و اولویت های پلیس در حوزه های مختلف ارائه کرد.

سردار اشتری از آمادگی کامل فرماندهی انتظامی و پلیس راهور برای مدیریت تورهای نوروزی خبر داد و گفت: امسال 20 خدمت در سامانه پلیس اینجانب ارائه شد و با اقدامات انجام شده این خدمات روز به روز گسترش می یابد.

سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور با اشاره به نیازها و منابع مالی مورد نیاز برای کاهش تصادفات گفت: نیروی انتظامی برای بهینه سازی زیرساخت های کشور در حمل و نقل و ارتقاء سامانه ها نیازمند حمایت ویژه است.

سردار ساجدی نیا معاون عملیات ناجا و سردار قنبری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در گزارش های جداگانه به تشریح فعالیت ها و اقدامات پلیس در حوزه های تخصصی خود پرداختند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا