فرهنگ و هنر

هشدار مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد سوءاستفاده از اطلاعات هویتی ایثارگران

اخطار از مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد سو mis استفاده از اطلاعات هویتی جانبازان

مدیرکل مرکز حفاظت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برخی از جریان ها با کسب اطلاعات و مشخصات جامعه شهدا به دنبال استفاده از این اطلاعات در راستای اهداف و اهداف خاص خود هستند.

به گزارش یومیر ، علی زینبی با اشاره به برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر جبران خسارات ناشی از جنگ تحمیلی ، اظهار داشت: اخیراً از شهدا در برخی شبکه های اجتماعی با اجرای ماده 7 قطعنامه 598 شورای امنیت خواسته شده هویت خود را ارائه دهند و اطلاعات ایثارگرانه. “طرح ادعای جبران خسارت از دولت عراق به افراد غیرمسئول ، که خلاف قوانین و مقررات است و شهدای عزیز از احتمال سو mis استفاده از اطلاعات ارائه شده آگاهی کافی خواهند داشت.
وی افزود: جایگاه رفیع در جامعه ایثار موجب شده است تا برخی از جریانات با استفاده از مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران منافع شخصی یا گروهی خود را دنبال کنند و امکان بهره برداری از چنین رفتاری از دشمنان حکمفرما نیست. بدست آوردن اطلاعات هویتی شهدا اعتبار قانونی ندارد.
مدیرکل مرکز حمایت از بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برخی اقدامات انجام شده برای تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و تأمین مطالبات جامعه ایثارگران ، اظهار داشت: در دوره رهبری جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران ، بسیاری از فعالان این وعده میدانی ، که تحقق نیافته و از گذشته باقی مانده است ، با تلاش مدیرعامل و جمع خادمان شهدا محقق شده است.
زینبی ادامه داد: بدیهی است برخی موانع و محدودیت های بودجه مانع برآورده شدن کلیه مطالبات مشروع جامعه شده است ، اما تلاش مسئولان در جهت رفع موانع و حل مشکلات جامعه ایثارگر و توجه دقیق به ایثارگران است. . “هیچ شخص یا نهادی پذیرفته نمی شود.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا