حوادث

از پای کار آوردن نیروی انتظامی تا استفاده از راهنماهای گردشگری

معاون وزیر گردشگری در کمیته راهبری حساب های ماهواره ای گردشگری ، استفاده از راهنمایان گردشگری را در حین اجرای طرح پیشنهاد کرد و رئیس مرکز آمار چندین بار پلیس را به تلاش بیشتر دعوت کرد.

به گزارش یومیر ، با اشاره به روابط عمومی روابط عمومی وزیر روابط عمومی در سومین نشست ویژه اعضای کمیته راهبری حساب های ماهواره ای با حضور رئیس مرکز آمار ایران ، ولی تیموری – معاون وزیر گردشگری ، وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی از برنامه های اولویت دار وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، گفت: روند رو به رشد گردشگری خارجی ، که تعداد گردشگران ورودی را در سه سال گذشته قبل از شروع همه گیر کرونا دو برابر می کند ، همه را متقاعد به ایجاد زیرساخت ها می کند. بیش از هر زمان دیگری برای فعالیت و پیگیری این صنعت تأثیرگذار آماده شوید.

وی بخش آمار جمهوری اسلامی ایران ، مرکز آمار ایران و راهنمایان گردشگری را از عناصر اصلی در روند اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: امیدواریم سهم گردشگری در اقتصاد ملی با ایجاد حساب های ماهواره ای مشخص شود ” به روز شوید

رئیس مرکز آمار ایران ، که با تطبیق شرایط موجود در مورد شیوع تاج ، لزوم اجرای این طرح را اعلام کرد ، خواستار نقش بیشتر اجرای قانون از طریق هماهنگی بیشتر با رده های مختلف ناجا و حضور نمایندگان متخصص پلیس در این زمینه شد. با کارشناسان و پرسشگران برنامه ریزی و همکاری کنید. استان شد.

یک ماه پیش ، ستاد هماهنگی و مدیریت حساب های ماهواره ای توریستی بر لزوم همکاری بین سازمان های اجرای قانون ، پلیس امنیت و سازمان های وابسته در اجرای پروژه های میدانی حساب ماهواره تأکید کرد.

حساب ماهواره به عنوان یکی از سه پروژه مهم تحت سازمان سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، قرار بود در سال 1998 تهیه شود که تا سال 1999 ادامه داشت.

حساب گردشگری ماهواره ای (TSA) روشی معمول برای سنجش سهم مستقیم هزینه های گردشگری در اقتصاد ملی است. در صورت دستیابی به این حساب ، نه تنها هزینه های گردشگری ورودی با توجه به محصولات و پایه طبقاتی آنها تعیین می شود ، بلکه هزینه های اولیه گردشگری نیز تعیین می شود. آماری که سالها برآورد شده و بر اساس برآوردهایی درست نیستند و تأثیر منفی در اندازه گیری ظرفیت سرمایه گذاری داشته اند. علاوه بر این ، ارزش ناخالص مستقیم مستقیم گردشگر داخلی ، ارزش افزوده صنعت گردشگری ، اشتغال در گردشگری و درآمد ناخالص تعیین می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا