اجتماعی

پیام نیروی انتظامی در گرامیداشت حماسه ۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

در پیامی ، پلیس در جمهوری اسلامی ایران سالروز حماسه بزرگ را در 9 دسامبر جشن گرفت.

به گزارش یومیر ، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، در متن این اطلاعیه می خوانیم: در تاریخ 30 ژانویه 2010 ، مردم ایران اسلامی چنان عظمت نشان دادند که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وحدت ، همبستگی ، وحدت و همدلی و استقلال ایرانی مردم شریف خیره شد ، یک بار دیگر به دشمنان ثابت شد که مردم ایران اسلامی برای پاسداری از اصول اسلام و آرمانهای انقلاب ایستاده اند و پیروی از ولایت را متوقف نخواهند کرد -e-فقيه؛ در حقیقت ، 29 ژانویه روز تجدید بیعت با ملت اسلامی ایران با آرمان های والای و رهبری امام خمینی است.

قیام ملت ولایی ، هوشیار ، بصیر و متحد ایران اسلامی با شعارهای مرگ ایالات متحده و مرگ اسرائیل در تاریخ 30 دسامبر 2009 در پرتو تحریک عوامل استکبار و شرور ، فرصت های جدیدی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

9 دی یکی از سخاوتهای خداوند متعال برای ملت شریف و فهیم ایران اسلامی است و ملت شریف ، شهید سوار و متعهد ایران هرگز رهبر واقعی ، ولایت فقیه را رها نخواهند کرد و خواستار اتحاد و همبستگی با مقتدای خود هستند. آنها افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی ایران ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ، به ویژه سردار رشید اسلام ، سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده ، دانشمند دفاع ، حماسه بزرگ و به یادماندنی دیه را در روز نهم ، روز بصیرت امت جشن می گیرند همراه با استان اعلام می کند که با پیروی از نایب امام عصر (عج) ، مقام معظم رهبری استان ، قدرتمند و با روحیه جهادی و انقلابی برای برقراری نظم ، امنیت و صلح پایدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین حفظ آن ارزشها و آرمانهای امام راحل تحویل به مردم لحظه ای طول نمی کشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا