عمومی

هموطنان لطفا به استان گیلان سفر نکنید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

انوش دهنادی مقدم در گفتگو با خبرنگار آنلاین درباره وضعیت اخیر کرونا در استان گیلان توضیح داد و اظهار داشت: هم اکنون 432 بیمار کرونا در استان گیلان بستری هستند.

وی با بیان اینکه 129 بیمار جدید شناسایی و در بیمارستان ها بستری شدند ، گفت: “متأسفانه تعداد بیماران شب گذشته هنوز مجبور به پذیرش در مراکز درمانی سه رقمی بودند.”

معاون علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه 61 بیمار در وضعیت نامناسبی قرار دارند و در بخش مراقبت های ویژه بستری می شوند ، گفت: افزایش اصلی نمایی بیماران عدم رعایت پروتکل های بهداشتی است.

او گفت که دور مورد جدیدی به نام کرونا دلتا وی شناخته شده است که بیشتر مسری است ، وی افزود: طبق تحقیقات ، این نوع تاج هم قدرت انتقال بیشتری دارد و هم مرگ و میر بیشتری نسبت به جهش های قبلی دارد.

دهنادی مقدم اشاره کرد که قدرت انتقال این است دور وی توضیح داد: این حدود 60٪ بیشتر از انواع دیگر است ، “این نشان می دهد که گیلانی ها به پروتکل ها و دستورات نیاز دارند.” العمل با دقت مشاهده کنید

وی به افزایش مهمترین و جدی ترین مسافر در استان گیلان ادامه داد اکثر این تهدید اکنون بیان و اعلام شده است: با وجود همه خطرات کرونا دلتا این می تواند توسط هر شخص ، خانواده و دوستان همراه باشد. من از همه هموطنانم می خواهم که پس از بررسی و بررسی کرونا ، سفر خود را به زمان موکول کنند.

معاون پزشکی گیلان همچنین از شهروندان این استان خواست تا در آن حضور یابند مجموعه از مهمانی ها ، جمع ها ، رستوران ها و مکان های شلوغ پرهیز کنید.

دکمه بازگشت به بالا