عمومی

درخواست استاندار گیلان از مردم برای برگزاری مجازی دورهمی شب یلدا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ارسلان زارع شنبه شب در جلسه استانی مدیریت و مدیریت بیماری عروق ویروس کرونا قلب اظهار داشت: گیلان مانند سایر استانهای کشور در 6 هفته گذشته شاهد افزایش تمایل به بیماری عروق ویروس کرونا قلب بوده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه با افزایش گروه درمانی و همکاری شهروندان ، افزایش نرخ بیماری عروق ویروس کرونا قلب باعث نشده تعداد مرگ و میرهای ناشی از این بیماری افزایش یابد ، اظهار داشت: چهار شهر استان گیلان هنوز در ایالت قرمز کرونا قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه عادی سازی شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی باعث شده برخی از شهرهای گیلان از نارنجی به قرمز تغییر رنگ دهند ، افزود: با برنامه جامع مدیریت محدودیت هوشمند و همکاری بین دستورات رشت ، از وضعیت قرمز “.

حمل و نقل عمومی مسئول 30٪ شیوع تاج است

زارع با اشاره به اجرای پروژه محله محور “حاج قاسم سلیمانی” که 40 درصد از جمعیت استان گیلان را تحت پوشش قرار داده و موارد جدیدی از بیماری عروق ویروس کرونا قلب را شناسایی کرده است ، اظهار داشت: غربالگری این پروژه کمک قابل توجهی به مجموعه درمان کرده است. “

وی با بیان اینکه 30 درصد ویروس در حمل و نقل عمومی منتقل می شود که با حمایت دولت تولید می شود ، واحدهای اتوبوسرانی نیز به ناوگان عمومی در گیلان اضافه می شوند و افزود: صدا و سیمای گیلان برای جلوگیری از فرهنگ سازی باید محتوا تولید کند مجموعه آره خانواده به مردم هشدار می دهند.

استاندار گیلان تأکید کرد که مجموعه آره به مناسبت برگزاری شب یلدا به روشی متفاوت مانند گذشته در فضای مجازی ، این خانواده ادامه دادند: نگرانی های جدی در مورد نگهداری مجموعه آره شب یلدا به عنوان یک خانواده و گروه وجود دارد که خطر ابتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب را افزایش می دهد.

زارع به جریمه 200000 تومانی 64000 وسیله نقلیه در استان گیلان برای اجرای محدودیت های ترافیکی از ساعت 13 اشاره کرد. 21 تا kl. 4 و افزود: عادی سازی بیماری توسط شهروندان عواقب خطرناکی را به دنبال خواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا