اجتماعی

نگاهی متفاوت به خیابان انقلاب از لابه لای عکس ها

گالری آریا به مدت سه هفته میزبان نمایشگاه گروهی عکس «انقلاب؛ جمعه؛ 19 دی» است. دایرکتوری سوم ” خواهد بود.

به گزارش یومیر، «انقلاب، دایرکتوری سوم» سومین دایرکتوری از مجموعه خیابان های تهران است. دو پوشه قبلی با عنوان «ولیعصر»، پوشه اول «و» شریعتی، پوشه دوم در سال‌های 1376 و 1377 نمایش داده شد.

رامیار منوچهرزاده، کیوریتور این نمایشگاه در این باره نوشت: انقلاب; پوشه سوم، سومین نمایشگاه از سه خیابان برجسته تهران بود که به دنبال ایجاد ارتباط بین شهر و هنرمندان به ویژه نسل جدید و شاید نسل جدید برای یک دوره چند ساله است. اما در آن چهار سال و این سه پروژه امکان بازگشت ما به شهر فراهم شد. این که این پوشه ها و تاثیر آن ها در وضعیت کنونی هنر ما چقدر است را به تاریخ واگذار می کنم که خود بهترین داور است. میراث آن اما شاید نسل جدیدی را گرد هم بیاورد، رویدادها را در یک دوره زمانی ثبت کند، شهر را دوباره ببیند و یک میراث منسجم را ثبت کند. برای رسیدن به پوشه انقلاب، پوشه های ولیعصر و شریعتی را مرور کردیم و پس از یک سال وقفه، با حوصله آخرین پوشه را نشان دادیم. پوشه ها ادامه خواهند داشت و ما برمی گردیم. قوی‌تر، جدی‌تر و کوشاتر در این حرکت ادامه دهیم تا درخت جوانی برای آینده باشد.»

نگاهی دیگر به خیابان انقلاب از کنار تصاویر

افتتاحیه این نمایشگاه با یک سال تأخیر و گذر از قله های همه گیر کرونا، روز جمعه یکم دی ماه در گالری آریا برپاست و تا جمعه اول بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

هنرمندان این فولدر نگین فیروزی، صبا صفایی، نگار محسنی، هدیه خزایی، ثنا احمدی زاده، فرزانه رضایی، پارمیس حکیمی، کاوه زهدی، عرفانه روزگرد، گلناز زبنده خو، امیر هادی شیرازی، خسمین یاسمین یاسمین یاسمین هستند.

نگاهی دیگر به خیابان انقلاب از کنار تصاویر

علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 16 الی 20 به گالری آریا به نشانی: خیابان ولیعصر، بالای دکتر چهارراه بهشتی کوچه زرین پلاک 10 .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا