حوادث

مصدومیت ۲ آتش‌نشان در عملیات اطفای حریق یک بارانداز در خیابان شوش

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت دو آتش نشان در اطفای حریق اسکله در خیابان شوش خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با یومیر، اظهار کرد: ساعت 16:38 امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در اسکله واقع در خیابان شوش، خیابان تختی. به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و ایمنی شهر تهران گزارش داد. بلافاصله پس از آن چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه یک دستگاه تانکر آب و یک دستگاه خودرو مجهز به تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایستگاه شماره 91 در فاصله کمی از محل قرار داشت، اولین ایستگاه در کمتر از یک دقیقه به محل رسید و بقیه ایستگاه ها لحظاتی بعد به محل رسیدند.

ملکی گفت: محل حادثه گاراژی با سقف شیروانی محصور در انبارهای کوچک و بزرگی بود که برخی خالی و برخی پر از مصالح بود. در محوطه بیرونی این گاراژ حدود 200 متر کاغذ باطله و مقوا در حجم زیادی ذخیره می شد که با فلزات ریز و بدون مقاومت پوشیده شده بود. در این محل آتش سوزی رخ داده و بخشی از انبار داخلی نیز در آتش بوده و باید بررسی شود که آتش از کدام قسمت شروع شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و بخشی از سقف ها تخریب و سقوط کرد و آتش نشانان با مشکل مواجه شدند. در حال حاضر با انجام اقدامات عملیاتی مناسب آتش خاموش و کار لکه گیری و ایمن سازی محل ادامه دارد.

وی افزود: دو آتش نشان مصدوم شدند که برای رسیدگی به وضعیت آنها به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا