حوادث

انفجار مرگبار پژو ۲۰۷ در یوسف‌آباد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از فوت یک نفر در پی انفجار پژو 207 در مکانیک در یوسف آباد خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با یومیر، وی در این خصوص گفت: حادثه انفجار در یک مغازه مکانیکی به سامانه 125 اعلام شد. ساعت 13:45 امروز و پس از آن ماموران آتش نشانی دو ایستگاه به محل حادثه در محله یوسف آباد، خیابان جهان آرا را دستور دادند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت حدود چهار دقیقه در محل حاضر شدند، اظهار داشت: پس از حضور آتش نشانان در محل، مشاهده شد که این حادثه در یک ساختمان مسکونی دو طبقه رخ داده که طبقه همکف آن یک مغازه مکانیکال است. مساحت حدود 12 متر مربع مرکز حادثه همین فروشگاه بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه ظاهراً فروشگاه مکانیکی قبلاً پارکینگ ساختمان بوده که به صورت مکانیکی بازسازی شده است، افزود: آتش به بخشی از نمای ساختمان نیز سرایت کرده و به داخل ساختمان سرایت کرده است.

ملکی افزود: آتش نشانان همزمان با اطفای حریق عملیات امداد و نجات را آغاز کردند و با توجه به اینکه در زمان وقوع حادثه دو نفر در مغازه بودند به سرعت وارد مغازه شده و دو نفر را از آن خارج کردند. متاسفانه یک نفر در حالت آماده باش تایید کرد که فوت کرده و یک نفر دیگر به شدت مجروح شده است که توسط آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شد.

وی افزود: گروهی دیگر از آتش نشانان نیز اقدام به اطفای حریق و جلوگیری از سرایت آن به سایر طبقات ساختمان کردند و دقایقی بعد شعله های آتش را به طور کامل خاموش کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه فرد دیگری در طبقات بالای ساختمان حضور نداشت، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی منطقه و بازگشت به ایستگاه، ماموریت خود را به پایان رساندند.

ملکی همچنین با اشاره به علت حادثه گفت: محل برای بررسی علت حادثه در اختیار کارشناسان قرار گرفت. باید علت را بررسی کرد و برای بررسی علت یا علل حادثه اقداماتی انجام داد.

انفجار مرگبار پژو 207 در یوسف آباد

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا