حوادث

حریق گسترده در انبار کیف و کفش

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در ساختمان تولید کیف و کفش خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با یومیر ، وی در مورد جزئیات این حادثه گفت: ساعت 02.46 امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان با استفاده از کارگاه تولید سیستم بیست و پنجم آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گزارش شد که بلافاصله با 4 مورد آتش سوزی مواجه شد. مکان در خیابان جمهوری ، خیابان ظاهر الاسلام ، کوچه مصباح.

به گفته وی ، آتش نشانان طی چهار دقیقه با خودروهای پشتیبانی از جمله نردبان هیدرولیک اعزام شدند. کفش اتفاق افتاده بود. طبقه چهارم شامل انبارهای کوچک 3 متری و قسمتی از آن با سقف و عرض کف حدود 2 متر بود.

مالکی گفت: “جاده دسترسی به طبقه چهارم بسیار دشوار بود و کاملا قابل اشتعال بود.” آتش از پنجره ها بیرون آمد و دو نفر روی سقف گیر کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: آتش نشانان دو زندانی را در حین نفوذ به نردبان از پشت بام به زمین منتقل کردند. آتش نشانان همچنین موفق شدند با پارگی دیوار یکی از مغازه های ساختمان مجاور خود را به طبقه چهارم برسانند.

ملکی افزود: آتش تحت کنترل آتش نشانان قرار گرفت و از سرایت آن به سایر نقاط جلوگیری کرد. این حادثه تلفات جانی نداشت و آتش در ساعت 4:45 بعد از ظهر خاموش شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا