اجتماعی

آتش سوزی در پاساژ علاءالدین/ کسبه حریق را اطفاء کردند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اطفای حریق در پاساژ علاءالدین خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با یومیر، در این باره اظهار کرد: ساعت 2:51 امروز یک مورد آتش سوزی و دود در مجتمع تجاری علاءالدین در خیابان جمهوری، نبش خیابان حافظ، سامانه 25 آتش نشانی گزارش شد. بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیک و تشک نجات به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشانان به محض حضور در محل متوجه آتش سوزی در فروشگاهی در طبقه پنجم پاساژ به دلیل اتصال برق کولر گازی شدند. این آتش سوزی بسیار کوتاه مدت بود و با توجه به اینکه پاساژ در طول سال ها کارهای ایمنی لازم را انجام داده بود، یک حادثه جزئی بود و از این نظر موثر بود.

ملکی ادامه داد: به گفته محیط بانان این بار نیز آژیر خطر به صدا درآمده و همزمان با اعلام آتش نشانی عده ای از کسبه و محیط بانان به طبقه پنجم رسیده بودند و با کپسول های موجود آتش را خاموش کرده بودند.

وی بیان کرد: آتش نشانان با حضور در محل، تعمیرات اساسی لازم را انجام داده و پس از اطمینان از رفع خطر، محل را به بقال تحویل دادند.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر ایمن سازی های نسبتا خوبی در این سایت انجام شده است، گفت: علیرغم اینکه هنوز 100 درصد اقدامات انجام نشده است، اما دستورات لازم انجام شده و چند آتش سوزی در این محل رخ داده است. محل. ” آتش نشانان خاموش شده اند.

وی ادامه داد: این نشان می دهد که مکانی مجهز به تجهیزات ایمنی می تواند از حوادث بزرگ و خسارات جانی و مالی جلوگیری کند. این رویداد نیز به خوبی پیش رفت و شاید الگویی برای ساختمان های دیگر باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا