حوادث

مرگ زن و کودک ۲ ساله در شعله‌های آتش وانت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک زن جوان و یک کودک دو ساله بر اثر آتش سوزی در خودرو خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با یومیر وی در مورد جزئیات این حادثه گفت: ساعت 27 دقیقه بامداد صبح به دنبال اعلام حادثه آتش سوزی اتومبیل ، دو ایستگاه آتش نشانی قبل از سه راه سیمانی به محل حادثه در مسیر غرب به شرق جاده خاوران اعزام شدند. .

وی گفت: آتش نشانان در کمتر از چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند. نیروها از دور آتش نشانی را آغاز کردند و در عرض چند دقیقه آتش را کاملاً خاموش کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: مردی حدود 4 یا 5 ساله که راننده بود و قبل از آتش زدن ماشین خود را بیرون آورده بود ، از حضور دو نفر در خودرو خبر داد. این فرد دچار سوختگی نیز شده است.

ملکی گفت: به دلیل واژگونی خودرو امکان دسترسی به افراد داخل خودرو وجود نداشت. آتش پس از خاموش شدن با حضور جرثقیل اتومبیل به حالت اولیه خود بازگشت. آتش نشانان یک زن جوان و یک کودک دو یا سه ساله را با سوختگی شدید از ماشین بیرون کشیدند و مشخص شد هر دو مرد به دلیل شدت جراحات وارده در مراحل اولیه فوت کرده اند.

وی افزود: سایت به مأموران پلیس راهور تحویل داده شد و عملیات در ساعت پایان یافت. 7:30.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا