اجتماعی

حجت الاسلام ادیانی: انقلاب اسلامی به ایران عزت بخشید

یومیر / ایلام رهبر سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی گفت: عزت ، استقلال و رهبری ایران مدیون امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و مدافعان میهن است.

حجت الاسلام “علیرضا ادیانی” در پایان رژه اتومبیلرانی 22 بهمن ، بیان می کند که صحبت از انقلاب اسلامی قطعاً با یاد و خاطره شهدا ، امامان شهدا و بنیانگذار نظام اسلامی ، امام همراه است. : هر کجا که ما در مورد انقلاب و نظام صحبت می کنیم این حرم جمهوری اسلامی است ، در واقع این موضوع دفاع از عدالت و ارزش های پابرهنه و اسلامی ، دفاع از آزادی و آزادی خواهی است و البته نام آن امام راحل به میان می آید ذهن مردم.

وی با بیان اینکه بین نام امام راحل و مفهوم انقلاب رابطه ای گسترده و تفکیک ناپذیر وجود دارد ، گفت: “در این روز ، ما نام امام راحل را گرامی می داریم ، زیرا ملت ایران شایسته عزت ، استقلال و رهبری در دفاع از ارزش ها است. “این انقلاب را مدیون امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و مدافعان میهن است.”

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی کشور گفت: “انقلاب اسلامی و روز تاریخی 22 بهمن یک روز به یاد ماندنی در تاریخ ملت های ایران است. آیا یکی از وابسته ترین ، کثیف ترین و شیطانی ترین رژیم ها برای شما بود .

وی با اعلام اینکه بیست و دومین بهمن ماه نهمین روز ملت ایران تحت سلطنت سلطنت پهلوی و رژیم استکبار است ، افزود: آنها با دستور بنیانگذاران و با حمایت استعمارگران قدیمی و انگلیس های شیطانی به قدرت رسیدند ، رژیم پهلوی را بنا نهاد و برای ملت ایران چیزی جز فقر و فلاکت نداشت.

ادیان گفت: “به معنای واقعی کلمه ، در رژیم پهلوی ، ملت ایران محکوم به سیاستهای قهرآمیز و فسادآمیز در سلطنت بدنام پهلوی شد. اما این سختی را نمی توان با روزهای تاریک دوران پهلوی مقایسه کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور یادآور شد: تحت رژیم در بسیاری از مناطق کشور خبری از امکانات بهداشتی و اساسی نبود و فقط چند شهر بزرگ برای پر کردن مردم و جلب رضایت رهبران پهلوی در تمام نقاط از روستاهای کشور ارائه می شود.

وی با اعلام اینکه 22 بهمن یک نهضت بزرگ برای رژیم استکبار و دیکتاتوری خاندان بدنام پهلوی است ، اظهار داشت: این نه بزرگ با یک بله بزرگ همراه بود که بله به نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس اهداف شرع و آموزه های اسلام و با صدای مطلق مردم ایران ، به نظام اسلامی و جمهوری اسلامی تبدیل شد.

مذاهب گفتند: “این نه بزرگ مربوط به ایجاد دولتی مبتنی بر عدالت ارزشهای انسانی و ارزشهای والای الهی بود و این چیز کمی نبود ، بلکه همان چیزی بود که امام امت فرمودند حفظ مقدسات است. نظام در جمهوری اسلامی یک وظیفه است و رهبر معظم انقلاب فرمودند بزرگترین حفظ نظام اسلامی.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی کشور که انقلاب اسلامی را یک واقعه مهم در تاریخ جهان اسلام عنوان کرد ، تصریح کرد: دستیابی به حکومت اسلامی و نبوی از آرزوهای امام (ع) بود. . برای تأسیس دولت علوی و نبوی ، این یک کار ناتمام است که ائمه (ع) و اهل بیت (ع) نتوانستند تمام مبارزه و شهادت خود را انجام دهند و حکومت علوی و نبوی را برقرار کنند تا خدای متعال مقتضی کار ناتمام در دست امام فقید را کامل کنید.

وی یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظامی است مبتنی بر دین مبین اسلام در حساس ترین نقطه جغرافیایی جهان و به عنوان قدرتمندترین کشور جهان ، انقلاب اسلامی ایران پایان سال استعمار و استکبار ، انقلاب اسلامی مرکز سلطه طلبان جهان و جویندگان عدالت و الگویی برای همه ملتهای آزاد جهان است.

آدیانی با بیان اینکه امروز پس از 42 سال زندگی با برکت نظام اسلامی ، ملت و ملت ایران با عشق پیروزی انقلاب را جشن می گیرند ، افزود: یکی از ارزشهای اسلامی نفی استکبار و استعمار ، شعار انقلاب اسلامی ، سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی بوده است و امروز بسته به این استقلال ، باید با تکیه بر شعارها مشکلات خود را حل کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا