ورزشی

نبود لوکادیا در دربی تاثیرگذار است

به گزارش شفاف، اردلان آشتیانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص ارزیابی خود از دربی مجاری گفت: بازی دربی بعد از جام جهانی برگزار می شود. بنابراین شاید این بازی برای طرفداران فوتبال جذاب باشد. لیگ برتر یک ماه و نیم است که تعطیل نشده و برای بازگشت بازیکنان به شرایط ایده آل زمان می برد. احساس می کنم بازی زیبا و جذابی نخواهیم دید.

وی درباره غیبت دیاباته و لوکادیا در دربی گفت: یحیی گل محمدی در آخرین بازی قبل از تعطیلات لیگ برتر از 2 مهاجم تهاجمی استفاده کرد و در دربی لوکادیا و دیاباته را در اختیار ندارد. لوکادیا بازیکن موثری بود و در چند بازی متوالی گل زد و غیبت او در دربی چشمگیر است. به نظر من مهدی عبدی تجربه دربی دارد و می تواند از قدرت هجومی خود در خط حمله استفاده کند و گل بزند. همچنین بازیکنان دیگری مانند عالیشاه هستند که می توانند جای خالی دیاباته را پر کنند و به خوبی جلو بیایند.

برگزاری بازی دربی بعد از تعطیلات بر کیفیت این بازی تاثیر می گذارد

آشتیانی با بیان اینکه برگزاری دربی بعد از تعطیلات لیگ برتر بر کیفیت این دیدار تاثیرگذار است، گفت: این موضوع صددرصد تاثیرگذار است. بازیکنان حاضر در جام جهانی آماده هستند اما بقیه بازیکنان در شرایط مسابقه نبودند و باید 2 ماه تمرین کنند تا به شرایط ایده آل خود بازگردند.

تماشای دربی بعد از جام جهانی جذاب نیست

وی درباره برگه برد در بازی دربی گفت: فکر می کنم هر تیمی که آمادگی و استحکام بیشتری داشته باشد در این بازی موفق خواهد بود. به نظر من این بازی دربی جذاب نیست زیرا بازیکنان آماده نیستند. فوتبالدوستان یک ماه بازی باکیفیت و سریع را در جام جهانی دیدند و حالا علاقه ای به تماشای دربی ندارند.

طرز فکر مربیان مغربی رسیدن به برابری است

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه چرا بازی دربی خسته کننده است، گفت: هر مربی ای که تیمش در دربی شکست نخورده موفق تر بوده است. یعنی مربیان این 2 تیم سیستم تیمی خود را به گونه ای ترتیب می دهند که شکست نخورند و حداقل یک تساوی بگیرند. تیم ها نتیجه گرا و دفاع بازی می کنند تا اسیر ضد حمله نشوند و گل نزنند و کمتر ریسک کنند.

آشتیانی با بیان اینکه عدم حضور تماشاگر بر کیفیت بازی دربی تاثیر می گذارد، بیان کرد: به نظرم دربی بدون تماشاگر بی معنی است و هواداران با تشویق های خود به این مسابقه هیجان می دهند که متاسفانه در این دیدار حضور ندارند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه فکر می کنم لوکادیا به ایران بازگردد، گفت: شک دارم که این بازیکن دوباره به ایران برگردد.

وی درباره پیش بینی خود درباره نتیجه دربی گفت: فکر می کنم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر پیروز می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا