اجتماعی

مصوبه کارگروه آرد و نان گلستان بر زمین ماند/ تنها 20 درصد خبازی‌ها به نوع دو تبدیل شد

یومیر/ گلستان رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی استان گلستان گفت: تصمیم کارگروه آرد و نان گلستان مبنی بر تبدیل نانوایی های نوع یک به 2 آرد 6 سال است که روی زمین مانده است.

سرهنگ ابراهیم مهقانی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تصمیم کارگروه آرد و نان در سال 1394 مبنی بر تبدیل نانوایی های آرد نوع یک به آرد نوع 2 پس از گذشت چندین سال هنوز اجرایی نشده است و این کارگروه باید دلیل تاخیر در اجرای این امر باشد. تصمیم گیری دنبال می کند.

وی با بیان اینکه تا 80 درصد نانوایی ها باید به نانوایی های نوع 2 تبدیل می شدند اما کمتر از 20 درصد از این مهم انجام شده است، گفت: آرد رایگان توسط برخی از نانوایی های به اصطلاح دولتی در استان ساخته نشده است. .

رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی استان گلستان تاکید کرد: حمل و نقل آرد نیمه رایگان که قبلاً در استان گلستان مسئولیتی نداشت، امروز توسط اتحادیه در قالب یک گواهی انجام می شود که به موجب آن قطعا به مدیریت مجموعه کمک می کند.

ماهقانی با بیان اینکه 120 بازرس بسیجی همیار پس از شناسایی توسط سازمان بسیج اصناف و ستاد استان ساماندهی و کارت بازرسی از کمیسیون نظارت برای آنها صادر شد، تصریح کرد: تولید و نظارت بر فرآورده های دام و طیور، کشاورزی، روغن. آسیاب ها، کارخانه های دامپروری و خوراک طیور، مراکز تولید آرد و گندم و مراکز تولیدی مرتبط با این بخش.

باید بگویم؛ بر اساس ماده 52 کمیسیون نظارت بر بازار و فعالیت های اقتصادی و در اجرای تفاهم نامه معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛ بازرسان بسیج همیار مستقر در حوزه های سه گانه جهاد کشاورزی، سمت و اتاق بازرگانی می توانند همانند ماموران حوزه بازار به صورت مستقل نسبت به انجام امور کیفری اقدام کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا