اجتماعی

دست پُر مسئولان گلستان در دیدار با رئیس هلال احمر/ امدادهای هوایی در شرق گلستان رونق می‌گیرد

یومیر/ گلستان جلسه استاندار گلستان با مجمع نمایندگان استان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و عضو گلستانی شورای عالی جمعیت هلال احمر با رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به منظور بررسی و رفع مشکل قرمز برگزار شد. مشکلات هلال.شرکت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان به همراه استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر

در این جلسه دغدغه ها و نیازهای جمعیت هلال احمر استان به تفصیل توسط نمایندگان استان و استاندار و مدیر عامل هلال احمر استان بیان شد.

پس از پایان جلسه، دکتر تشکر کرد نمایندگان کولیوند و فرماندار به دلیل حضورشان به بیان موفقیت های هلال احمر در عرصه بین المللی پرداختند و گفتند: با توجه به خدمات بسیار خوب هلال احمر، جایزه ایران اسلامی اهدا شد که موفقیت بزرگی برای ایران است.

وی در ادامه به موضوعات و دغدغه های مطرح شده پرداخت و دستوراتی به استان گلستان صادر کرد. در خصوص واگذاری نهایی کارخانه سمپاش آق قلا مقرر شد این پروژه حداکثر ظرف مدت 9 ماه به بهره برداری برسد.

همچنین اختصاص یک فروند بالگرد شرق استان برای مقابله با حوادث از دیگر دستورات دکتر دکتر بود. کولیوند.

ادامه کار اردوگاه ملی دلند و تکمیل فازهای 2 و 3 اردوگاه و تکمیل طرح ساماندهی آن، راه اندازی دائمی کارخانه روغن زیتون بندرگز و بهسازی داروخانه قدیم هلال احمر گرگان و تجهیز. مردم از خدمات بهتر هلال احمر استفاده کنند.او در کنار رهبر جمعیت هلال احمر بوده است.

راه‌اندازی پایگاه امداد جاده‌ای در نگین شهر، تخصیص خودرو و تجهیزات اورژانس تا پایان سال و همچنین تخصیص و راه‌اندازی مرکز سرطان بندرترکمن از جمله مواردی است که در این راستا وجود دارد. دستورات کولیوند در جلسه امروز.

در این جلسه دستورات دیگری از سوی دکتر کولیوند که در آینده نزدیک به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا