عمومی

لزوم پرداخت حقوق و مطالبات کارگران شرکت‌های نفتی فعال در خارگ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عباس جمشیدی دوشنبه شب در جلسه شورای اداری جزیره خارگ اظهار داشت: تلاش های گسترده ای برای رفع مشکلات و رفع نیازهای جزیره خارگ انجام شده است و تلاش ویژه ای در این زمینه داریم.

وی با اشاره به نقش مهمی که جزیره خارگ در صادرات نفت کشور دارد ، اظهار داشت: پرداخت دستمزد و مطالبات نیروی کار از شرکت های نفتی فعال در خارگ از مهمترین مواردی است که باید با جدیت پیگیری شود.

استاندار بوشهر افزود: برای اولین بار 50 میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهر به جزیره خارگ اختصاص یافته است. این اعتبار جدا از اعتبارات ارزش افزوده ، با توجه به جمعیت خارگ ماهانه به حساب شهرداری واریز می شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: علی رغم حضور تعداد قابل توجهی نیرو در شرکت های مختلف نفتی خارگ ، اما با اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی ، تاکنون کوچکترین آلودگی وجود داشته است.

جمشیدی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و مجالس اسلامی در شهرها و روستاها افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب گرچه مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد اما امروز زمان امیدواری جامعه است و تنها با این اراده مردم ایستاده اند. “

وی با بیان اینکه در این شرایط حساس نباید گرفتار بازی های سیاسی شویم ، اظهار داشت: امروز شرایط به گونه ای است که رئیس دولت تحت بدترین حملات و تخریب ها در رسانه ملی مورد حمله قرار می گیرد.

دکمه بازگشت به بالا