عمومی

حضور فعال ۵ ملی پوش اردبیلی در اردوی تیم‌های ملی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بهزاد سالمی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: پس از تصدی مسئولیت هیئت استان تلاش کردیم تا جلسات زیادی با ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان در حوزه های مختلف برنامه برگزار کنیم. کوچک مناسب برای حمایت از ورزشکاران و مدال اوران بیایید آن را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با معرفی رئیس هیئت اردبیل برنامه های تدارک دیده شده تا پایان سال بررسی شد و در هر رشته کمیته جداگانه ای با حضور قهرمانان و مدال آوران تشکیل شد. اوران رشته های مختلفی تشکیل شده و ورزشکارانی از رده های سنی جوانان و جوانان به مسابقات دعوت می شوند.

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان اردبیل گفت: هزینه ها با همکاری بهزیستی تصمیم گیری شد. ایاب و راه می رود واریز شده است و با همکاری هیئت معلولین و جانبازان هفته ای سه روز آموزش جانبازان در اختیار ورزشکاران نابینا و کم بینا قرار گیرد.

سالمی ادامه داد: استان اردبیل در رشته های دو و میدانی، شطرنج و شنا استعدادهای خوبی دارد و باید با همکاری این هیئت ها در بحث استعدادیابی با همکاری آموزش و پرورش فوق العاده اقدامات مناسبی انجام شود تا شاهد شناسایی و معرفی استعدادهای ناب در این حوزه ها باشیم.

وی از اعزام تیم های مختلف ورزشی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و بیان کرد: انتخابی تیم ملی شطرنج و دو و میدانی در آذرماه برگزار شد و ورزشکاران کشورمان در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان اردبیل با حضور حسن جعفری گلف باز اردبیلی از اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی پرتغال خبر داد و تصریح کرد: 21 آذرماه این اعزام برای کسب سهمیه پارالمپیک و تیم انجام شد. گلبال ایران برای حضور در بازی های آسیایی چین در سال آینده آماده می شود.

سالمی تصریح کرد: این تیم تابستان آینده کاپیتان تیم ملی در جام جهانی بیرمنگام نیز شرکت خواهد کرد گلبال همه ما به این استان افتخار می کنیم.

وی ادامه داد: با همکاری آموزش و پرورش به طور جدی تلاش می کنیم استعدادیابی در رشته های دو و میدانی، شطرنج و شنا را دنبال کنیم تا تعداد نفرات حاضر در تیم های ملی از پنج نفر فعلی افزایش یابد.

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان اردبیل لزوم حمایت حامیان مالی از تیم های ورزشی نابینایان و کم بینایان را یادآور شد و تصریح کرد: با برگزاری جلسات متعدد در چند ماه اخیر و رایزنی با چندین صنعت و تولید مجموعه های استان تلاش می کنیم به قطب های اقتصاد سست تبدیل شده و از ورزشکاران در رشته های مختلف حمایت کنیم.

دکمه بازگشت به بالا